Skravletråd September

Vi skal til min far :) glad det gikk i boks. Stebroren min og kona skal til chile i jula, feire med hennes familie så da ble det plass til oss. Neste år skal pappa og stemor til singapore siden lillebror skal studere der :)
Så bra å kunne variere litt :) "turas om"

Handleliste kunne gått til nød her:P
Etter mye stønning og klaging:P
Hehe ;)
Matbutikk er greit her i huset da. Og ev Biltema og Jula om han får gå uten meg. Ellers er det i stort sett ramaskri om jeg prøver å få han med på shopping.
Ikke stønning og klaging, men nekting! :p

Hva skjer ikke ;)
Men droppet klassearrangementet da.. jeg kom ikke hjem før 17 og mannen er fortsatt ikke hjemme
oij..

jeg sender Vesla avgårde på skitrening med bestefaren sin i dag.
Blåser og kaldt ute så vil ikke dra med meg Knøtte ut i dette.
Så da trår bestefar villig til siden jeg er hjemme alene med begge barna :P

Yes! Da var "hvor vi skal være på julaften" delen i boks. Litt drama ble det meen jeg kan puste lettet ut siden dette har hengt over meg i flere uker.
Godt å ha slikt avklart

Drama er ikke gøy da

De yngste er ikke i bhg enda her så det er jo bra.
Eldste må bytte skole som hun kun har hvert på i litt over en mnd, men komplikasjoner i forhold til det tenker de ikke på!!
Huff, stakkars barn som stadig rives opp fra miljø:(

Må dele ett bilde med dere.
Som noen av dere har fått med dere er barna mine veldig mye hos oldeforeldrene sine :)
Min farfar er 84 år og sprek som en fole.
Å her ser dere ett eksempel på hva jeg mener med at han ikke oppfører seg som en vanlig (snart) 85-åring
:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
14449039_1319662458077977_5425226630328795030_n.jpg

Som noen av dere har fått med dere er barna mine veldig mye hos oldeforeldrene sine :)
Å her ser dere ett eksempel på hva jeg mener med at han ikke oppfører seg som en vanlig (snart) 85-åring
Herlig bilde

Så utrolig stilig. Og så deilig med spreke oldeforeldre.

Back
Topp