Vi hadde sol i stad.God ettermiddagønsker meg litt sol så vi kan gå en tur ut
![]()
Nå e den borte bak grå skyer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde sol i stad.God ettermiddagønsker meg litt sol så vi kan gå en tur ut
![]()
Den har det med å gjemme deg på høsten.Vi hadde sol i stad.
Nå e den borte bak grå skyer![]()
huff daDet er ikke bra
da er det ihvertfall lurt med kaffe.
Ikke før 15 oktober, men snuppa kom 37+0 og er 37+3 idag så føles som om jeg har gått lenge nok nå.spesielt med idiotiske maserierSikkert spurt før, men når er termin?Må være slitsomt å gå med maserier så lenge
![]()
Han lar nok vente på seg, liten røver allerede <3 men håpe du slipper å gå for lenge med slike maserier.Ikke før 15 oktober, men snuppa kom 37+0 og er 37+3 idag så føles som om jeg har gått lenge nok nå.spesielt med idiotiske maserier
Ikke før 15 oktober, men snuppa kom 37+0 og er 37+3 idag så føles som om jeg har gått lenge nok nå.spesielt med idiotiske maserier
Nei, det er ikke sikkertEr ofte store forskjeller på når fødselen starter da så tror ikke den begynner natt om den gjorde det sist![]()
Det blir nok bra ja1,5-2 timer igjen på nest siste arbeidsdagen før permisjon starter på torsdagføles helt super!!
![]()
Gått med vonde kynnere nesten hele svangerskapet så har de siste ukene gått over til maserier så sikker på at jeg går sånn til han blir tvunget utHan lar nok vente på seg, liten røver allerede <3 men håpe du slipper å gå for lenge med slike maserier.
De skulle hvert flinkere til å komme nærmere termin syns jeg så blir ikke usikkerheten på når de kommer så storKjenner til den. Førstemann kom i uke 35, følte jeg gikk overtid med nr to som kom i uke 37![]()
Kan hende vannet går i bilen hjemNei, det er ikke sikkertkanskje er best at en ikke vet...?
![]()
De skulle hvert flinkere til å komme nærmere termin syns jeg så blir ikke usikkerheten på når de kommer så stor![]()
såpass!Selvforskyldt da, å gjøre seg så avnhengig![]()
ja det er noe skikkelig dritt!Den har det med å gjemme deg på høsten.
Det hadde hvert lett det.Helt klart! Skulle bare kommet på termindatoen![]()
Digg med fridag daJeg er hjemme i dag
Men om litt tenkte jeg å ta en tur til besteforeldrene mine.
Å i kveld skal Vesla på skitrening.
de driver med rulleski her også.Digg med fridag dakos deg på besøk
Skitrening høres gøy uther hvor vi bor er folk veldig glad i ski. Rulleski på sommeren, så en som kasta seg ut i grøfta for litt siden, klarte ikke å stoppe. Om vinteren ser man folk gå på ski overalt her
så i år skal jeg joine dem å selv skaffe meg ski
![]()