Skravletråd September

Sikkert spurt før, men når er termin? :) Må være slitsomt å gå med maserier så lenge :(
Ikke før 15 oktober, men snuppa kom 37+0 og er 37+3 idag så føles som om jeg har gått lenge nok nå.spesielt med idiotiske maserier

Ikke før 15 oktober, men snuppa kom 37+0 og er 37+3 idag så føles som om jeg har gått lenge nok nå.spesielt med idiotiske maserier
Han lar nok vente på seg, liten røver allerede <3 men håpe du slipper å gå for lenge med slike maserier.

1,5-2 timer igjen på nest siste arbeidsdagen før permisjon starter på torsdag :) føles helt super!! :D

Han lar nok vente på seg, liten røver allerede <3 men håpe du slipper å gå for lenge med slike maserier.
Gått med vonde kynnere nesten hele svangerskapet så har de siste ukene gått over til maserier så sikker på at jeg går sånn til han blir tvunget ut :p

Jaja middagen er ferdig (spiser ikke før 18.00 men kun nå jeg hadde tid).
Skal snart hente snuppa i bhg så er det dans 16.30.
Kommer innom når snuppa er på dans siden foreldre helst venter utenfor ;)

Jeg er hjemme i dag :)
Men om litt tenkte jeg å ta en tur til besteforeldrene mine.
Å i kveld skal Vesla på skitrening.
Digg med fridag da :) kos deg på besøk :)

Skitrening høres gøy ut :) her hvor vi bor er folk veldig glad i ski. Rulleski på sommeren, så en som kasta seg ut i grøfta for litt siden, klarte ikke å stoppe. Om vinteren ser man folk gå på ski overalt her :D så i år skal jeg joine dem å selv skaffe meg ski :)

Digg med fridag da :) kos deg på besøk :)

Skitrening høres gøy ut :) her hvor vi bor er folk veldig glad i ski. Rulleski på sommeren, så en som kasta seg ut i grøfta for litt siden, klarte ikke å stoppe. Om vinteren ser man folk gå på ski overalt her :D så i år skal jeg joine dem å selv skaffe meg ski :)
de driver med rulleski her også.
idrettslaget låner ut rulleski til de som er med i skigruppa i alderen 8 år +

Back
Topp