Jobba mannen din på lørdag ?Ja det var jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobba mannen din på lørdag ?Ja det var jeg![]()
JaBle det fint vær så dere gikk?![]()
Det gikk fintAah ser den, da kan det være greit å bevege seg litt![]()
Lykke til hvertfallta med paraply
![]()
Var ute litt nå. Der pøsregna her. Tror jeg også skal invistere i regntøyDet gikk fint![]()
Gikk bra etter en powernapHuff altfor tidlighåper du får slappet litt av idag
![]()
Æsj så tidlig
Håper han snart er i form igjen!
Ja kom hjem til sluttHåper dere kommer dere hjrm
Gjorde det her å, men det sluttaGod morgen
Her regner det..
Så herlig6 km tur på meg ! Deilig. Tur-retur barnehagen![]()
Ja. Usikker på hvordan denne kabalen egentlig blir.Lykke til med samtalelitt av et puslespill dere har..
Får håpe det bøir greit i dag daJa kom hjem til slutt. Lillebror roet seg etter en liten stund, kom med en rap og sovnet;-). Sover enda, ammer litt og vurderer en tur hvis ikke regnet kommer da. Meldt skikkelig dårlig vær her nå i uken men tror ikke det skulle være så gale idag:-D
Å nam nam ! Hørtes godt ut !!!Kanelboller fwrdig! Hurra
Ikke så lett bestandigSå herlig. Tenkte meg ut på tur selv hvis lillebror er enig og været holder seg slik det er nå
. Litt for langt for meg å gå t/r bhg derfor må turene bli etter å ha levert storebror der. Og da er lillebror somregel såpass vrang siden han har sovet i bilen ene veien og hylt den andre;-). Men får prøve
![]()
Håper det ikke er lenge tilGratulerer (litt forsiktig)hvert steg frem er et bra steg, selvom det er lite.
Snart legger dere henne på kvelden med en nattakos, så sovner hun selv og sover hele natta i egen seng![]()
Ååh namKanelboller fwrdig! Hurra
Nam! Har du noen til overs?Kanelboller fwrdig! Hurra
Nei, idag har jeg friiiiSå braregner med at det er jobb idag å
![]()
Høres godt ut;-). Kanskje jeg også skal bakeKanelboller fwrdig! Hurra