Skravletråd September

Håper dere kommer dere hjrm
Ja kom hjem til slutt:-). Lillebror roet seg etter en liten stund, kom med en rap og sovnet;-). Sover enda, ammer litt og vurderer en tur hvis ikke regnet kommer da. Meldt skikkelig dårlig vær her nå i uken men tror ikke det skulle være så gale idag:-D

6 km tur på meg ! Deilig. Tur-retur barnehagen :)
Så herlig:-). Tenkte meg ut på tur selv hvis lillebror er enig og været holder seg slik det er nå:-). Litt for langt for meg å gå t/r bhg derfor må turene bli etter å ha levert storebror der. Og da er lillebror somregel såpass vrang siden han har sovet i bilen ene veien og hylt den andre;-). Men får prøve:-)

Lykke til med samtale:) litt av et puslespill dere har..
Ja. Usikker på hvordan denne kabalen egentlig blir.
Og usikkerhet liker jeg ikke, så jeg har fortrengt hele greia litt. Men jeg må jo snakke med jobb, og nå kom tiden for disse samtalene så da er det like greit å bare forberede seg. Jeg må jo snakke om det. Stort annet er det jo ikke å snakke om....

Ja kom hjem til slutt:). Lillebror roet seg etter en liten stund, kom med en rap og sovnet;-). Sover enda, ammer litt og vurderer en tur hvis ikke regnet kommer da. Meldt skikkelig dårlig vær her nå i uken men tror ikke det skulle være så gale idag:-D
Får håpe det bøir greit i dag da

Så herlig:-). Tenkte meg ut på tur selv hvis lillebror er enig og været holder seg slik det er nå:-). Litt for langt for meg å gå t/r bhg derfor må turene bli etter å ha levert storebror der. Og da er lillebror somregel såpass vrang siden han har sovet i bilen ene veien og hylt den andre;-). Men får prøve:-)
Ikke så lett bestandig :p

Gratulerer (litt forsiktig) :) hvert steg frem er et bra steg, selvom det er lite.
Snart legger dere henne på kvelden med en nattakos, så sovner hun selv og sover hele natta i egen seng :D
Håper det ikke er lenge til:) merker søvnkvaliteten min er bedre når jeg får ha litt armsleng.

Back
Topp