NeiGod morgen
Håper det blir ok værhar dere lang vei til bhg?
Tilsammen på meg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiGod morgen
Håper det blir ok værhar dere lang vei til bhg?
Aah. Håper det blir bra vær bareNeica 30 min å gå. 3 km. Så blir jo 6
Tilsammen på meg da![]()
Frøkna fikk med seg to brødskiver med diverse pålegg og en pizzabit. Eldste fikk bare 4 brødskiver med diverse pålegg. Han liker ikke kald pizza. Og han er så sær på matJa var ganske trivelige![]()
Hva blei matpakkene ?
Huff da! Sånne netter er kjipe.God morgendette var ingen morsom natt for min del, 4 timers søvn og ett barn som våkna 5
![]()
VeldigHuff da! Sånne netter er kjipe.
Oii. GratulererJubler litt forsiktig i dag, lillemor sov på eget rom helt til 05:56! Riktignok holdt vi på helt til rundt ett i natt, men for vår del er dette et godt steg i rett retning![]()
Når går dere dit da? Er veldig OK vær her i hvert fallGod morgen deresatser på OK vær i dag, så vi kan gå til BHG
Å neiGod morgendette var ingen morsom natt for min del, 4 timers søvn og ett barn som våkna 5
![]()
Gratulerer (litt forsiktig)Jubler litt forsiktig i dag, lillemor sov på eget rom helt til 05:56! Riktignok holdt vi på helt til rundt ett i natt, men for vår del er dette et godt steg i rett retning![]()
Jeg blir sliten av det, men har stivna sånn i ryggen så må prøve å gå. Det pøsregna for litt siden men, det er meldt bedre. Så jeg tar sjansenAah. Håper det blir bra vær barepass på bekkenet nå
jeg hadde ikke klart det
husker jeg var helt ferdig etter en tur på butikken.
Rundt 9Når går dere dit da? Er veldig OK vær her i hvert fall![]()
Så behagelig å være hjemme å ta det med ro først daRundt 9![]()
Ja hu frøkna elsker det. Med en gang hu ser de, står hu å roper MA, MASå behagelig å være hjemme å ta det med ro først daog godt med banan til frokost!
![]()
God morgenGod morgendette var ingen morsom natt for min del, 4 timers søvn og ett barn som våkna 5
![]()
Hurra for detJubler litt forsiktig i dag, lillemor sov på eget rom helt til 05:56! Riktignok holdt vi på helt til rundt ett i natt, men for vår del er dette et godt steg i rett retning![]()
Jeg var ute alene i går kveld.Hjort er gjort![]()
Hahamen seriøst, hvordan klarte du å kom så nært en hjort?
Var du og jenta ut i skogen idag?![]()
Litt både og. Sutring innimellomGråter han eller bare stille i sengen?