Så fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint!
De har jeg ikke smaktÅh gud de smørbukkkulene er så gode
Ja ikke sant velSå koselig![]()
Naboen sin skyld at jeg smakte på deDe har jeg ikke smakt![]()
Håper dere begge har sovet godt i natt![]()
Nå er jeg ute i finværet, snart er det middag og kaffebesøkGod søndager hos mirell en tur med M
hva gjør dere ?
Man bruker de midlene man harÅ så "dårlig" mamma jeg er.
Eldste sitter ved datamaskinen sin opp.
Frøkna sitter med datamaskinen sin på kjøkkenet.
Lille U våknet en time før han skulle og sitter i stolen sin på stuen og ser Propeloppene.
Bare for at at jeg skal få gjort litt husarbeid...
HyggeligNå er jeg ute i finværet, snart er det middag og kaffebesøk![]()
Her sitter storegutt ved ipad og jeg på mobilen mens far i huset vasker i kjelleren og har middagen på komfyren... Tror du er bedre mamma enn megÅ så "dårlig" mamma jeg er.
Lille U våknet en time før han skulle og sitter i stolen sin på stuen og ser Propeloppene.
Åh det hørtes så deilig ut! Det er såååå koselig med kaffebesøk!Nå er jeg ute i finværet, snart er det middag og kaffebesøk![]()
Ser ikke hvorfor du er dårlig mammaÅ så "dårlig" mamma jeg er.
Kos dere med besøkNå er jeg ute i finværet, snart er det middag og kaffebesøk![]()
Ja, jeg liker å styre litt når det kommer folk for å spise det jeg lagerÅh det hørtes så deilig ut! Det er såååå koselig med kaffebesøk!![]()
Og jeg fikk sånn lyst i går på å bake "kladdkaka" (svensk variant av brownies) men ser ikke vitsen med å bake bare til meg og samboer, så nå har jeg sendt mld til naboen og spurt om de vil kom på kaffe i kveldJa, jeg liker å styre litt når det kommer folk for å spise det jeg lagermen i dag blir det Toro-brownies og diplomis. Kan ikke orke alt alltid
![]()
Jeg hadde lett bakt det for detOg jeg fikk sånn lyst i går på å bake "kladdkaka" (svensk variant av brownies) men ser ikke vitsen med å bake bare til meg og samboer, så nå har jeg sendt mld til naboen og spurt om de vil kom på kaffe i kveld
Hvis ikke er det fare for at det blir kladdkaka til både frokost og lunsj på meg imorgen ettersom jeg skal være hjemme fra jobb![]()
Kos dere selv.Nå stikker vi til Oslo
Kos dere i kveld