Skravletråd September

Håper dere begge har sovet godt i natt:)

Han våknet kl 01.30.... så neh ikke veldig god natt, jeg hadde riktignok sovet tidligere på kvelden og så liggi å slappa av noen timer. Men den ungen skal virkelig ikke sove når han er dårlig :O

Å så "dårlig" mamma jeg er.
Eldste sitter ved datamaskinen sin opp.
Frøkna sitter med datamaskinen sin på kjøkkenet.
Lille U våknet en time før han skulle og sitter i stolen sin på stuen og ser Propeloppene.

Bare for at at jeg skal få gjort litt husarbeid...

God ettermiddag/kveld jenter :)
Noen som har gjort noe spennende i helgen?
Vi var på åpen brannstasjon med storegutt igår og resten av helgen har jeg slappet av pga en hodepine som skremte oss litt, men det ser heldigvis greit ut nå da :)

Å så "dårlig" mamma jeg er.
Eldste sitter ved datamaskinen sin opp.
Frøkna sitter med datamaskinen sin på kjøkkenet.
Lille U våknet en time før han skulle og sitter i stolen sin på stuen og ser Propeloppene.

Bare for at at jeg skal få gjort litt husarbeid...
Her sitter storegutt ved ipad og jeg på mobilen mens far i huset vasker i kjelleren og har middagen på komfyren... Tror du er bedre mamma enn meg :P

Ja, jeg liker å styre litt når det kommer folk for å spise det jeg lager:) men i dag blir det Toro-brownies og diplomis. Kan ikke orke alt alltid :)
Og jeg fikk sånn lyst i går på å bake "kladdkaka" (svensk variant av brownies) men ser ikke vitsen med å bake bare til meg og samboer, så nå har jeg sendt mld til naboen og spurt om de vil kom på kaffe i kveld ;)
Hvis ikke er det fare for at det blir kladdkaka til både frokost og lunsj på meg imorgen ettersom jeg skal være hjemme fra jobb :p

Og jeg fikk sånn lyst i går på å bake "kladdkaka" (svensk variant av brownies) men ser ikke vitsen med å bake bare til meg og samboer, så nå har jeg sendt mld til naboen og spurt om de vil kom på kaffe i kveld ;)
Hvis ikke er det fare for at det blir kladdkaka til både frokost og lunsj på meg imorgen ettersom jeg skal være hjemme fra jobb :p
Jeg hadde lett bakt det for det :p

Back
Topp