Sånn har vi og
Kjøpt til full pris.... Eller, storebror byttet inn sabeltannskuta han fikk for noen år siden i denne
Aldri brukt den omtrent
Men nå bruker frøkna den litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn har vi og
God morgenSnuppa argumenterer på sitt eget vis.
"det er natta nå, vi sover om natta vet du" sier jeg. Før seks er det natt. Da står vi ikke opp
"den som ikke vil, skal" mener snuppa som har bestemt at vi skal stå opp
Og begynner å trykke. Før hodet mitt har godtatt lydene det hører er vi litt sent ute også. Det føste kom i bleia.
Så da sitter vi her da, hun sitter på potte og er strålende fornøyd med at nå ble det morgen likevel...
God morgen KenguGod morgen![]()
Nope. Må slutte å sove på dagenGod morgen Kengusovet godt?
Det hørtes jo tungvint utSkjønner ikke logikken svigermor. Hun ringer oss som bor lengst unna for å høre om vi kan handle for moren hennes.
Selv så bor hun 10 min unna.... det er enda snakk om ett par ting som ikke er så tunge heller.
Hoho jaa stemmer du sov på dagen du, leasson learnedNope. Må slutte å sove på dagen
Du da?
Ikke sant. Å vi flytter jo muligens så da blir det nok enda lengere vekk. Da kan de ikke regne med oss heletidebDet hørtes jo tungvint ut![]()
Blir sånn når jeg sover så dårlig på natten dessverre.Hoho jaa stemmer du sov på dagen du, leasson learned
Ja jeg sov ganske bralille sov helt til 6 så det var innafor
Planer idag da?
Deilig å sove lenge daVi sto opp nå vi. Liker egentlig å være ferdig med frokost og morgenstell før ni. Men men. Sover baby sover mor, er det ikke sånn da?
Hehe ja ble nok glad og fornøyd daSnuppa argumenterer på sitt eget vis.
"det er natta nå, vi sover om natta vet du" sier jeg. Før seks er det natt. Da står vi ikke opp
"den som ikke vil, skal" mener snuppa som har bestemt at vi skal stå opp
Og begynner å trykke. Før hodet mitt har godtatt lydene det hører er vi litt sent ute også. Det føste kom i bleia.
Så da sitter vi her da, hun sitter på potte og er strålende fornøyd med at nå ble det morgen likevel...
Jo og det skal man nyteVi sto opp nå vi. Liker egentlig å være ferdig med frokost og morgenstell før ni. Men men. Sover baby sover mor, er det ikke sånn da?
Ser denBlir sånn når jeg sover så dårlig på natten dessverre.
Heldigvis ikke kjempe lang ventetid nå uansettVirker til å ha blitt mildere så ikke noe idag heller![]()
Håper du får noen gode tipsJa.... Det var innmari mange Ebaygrupper... Jeg ble med på den om kalendergaver. Får se om jeg dropper den etterhvert.
Hvordan har natten vært?Håper vi begge har en bedre natt i vente.
Så nusseligSe hva jeg fant på ebay
![]()