Skravletråd September

Snuppa argumenterer på sitt eget vis.

"det er natta nå, vi sover om natta vet du" sier jeg. Før seks er det natt. Da står vi ikke opp

"den som ikke vil, skal" mener snuppa som har bestemt at vi skal stå opp
Og begynner å trykke. Før hodet mitt har godtatt lydene det hører er vi litt sent ute også. Det føste kom i bleia.

Så da sitter vi her da, hun sitter på potte og er strålende fornøyd med at nå ble det morgen likevel...

"det er natta nå, vi sover om natta vet du" sier jeg. Før seks er det natt. Da står vi ikke opp

Og begynner å trykke. Før hodet mitt har godtatt lydene det hører er vi litt sent ute også. Det føste kom i bleia.

Så da sitter vi her da, hun sitter på potte og er strålende fornøyd med at nå ble det morgen likevel...
God morgen :) tidlig oppe dere å.
Enig i at alt før 6 er natta. Vi stod opp 6 så det er innafor :)

Men.

Hurra for deg som fyller 3/4 år. Ja deg vil vi gratulerer.

I dag er hun ni mnd gammel.

Vi sto opp nå vi. Liker egentlig å være ferdig med frokost og morgenstell før ni. Men men. Sover baby sover mor, er det ikke sånn da?

Skjønner ikke logikken svigermor. Hun ringer oss som bor lengst unna for å høre om vi kan handle for moren hennes.
Selv så bor hun 10 min unna.... det er enda snakk om ett par ting som ikke er så tunge heller.
Det hørtes jo tungvint ut:rolleyes:

Hehe ja ble nok glad og fornøyd da ;)

Back
Topp