Skravletråd September

Han har ikke annet valg enn å lære svensk skal han bo her, så å komme hit rett før han har en tentamen med arabisk skrevne sider så mannen kan oversette og han prøve å lære seg ved å nærmest kopiere, tja vil ikke si han lærer så bra!
Og mannen godtar det selvom han også mener det er idiotisk
Må jo være han som taper på det! :(

Rydde kjøkken og vaske opp, brette klær og henge opp klær er de tingene jeg virkelig skulle ha gjort... burde ha gjort litt flere ting, men sånn siden jeg allerede hører lillebror blir jeg nå fornøyd om jeg får hengt opp klærne :P

Rydde kjøkken og vaske opp, brette klær og henge opp klær er de tingene jeg virkelig skulle ha gjort... burde ha gjort litt flere ting, men sånn siden jeg allerede hører lillebror blir jeg nå fornøyd om jeg får hengt opp klærne :p
Oj litt på listen din da

Han har ikke annet valg enn å lære svensk skal han bo her, så å komme hit rett før han har en tentamen med arabisk skrevne sider så mannen kan oversette og han prøve å lære seg ved å nærmest kopiere, tja vil ikke si han lærer så bra!
Og mannen godtar det selvom han også mener det er idiotisk
Noen er skippertaksmennesker. Det er vanskelig å lære nordiske språk da. Håper han er hjemme nå da, så du får slappet av litt i kveld.

Back
Topp