Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo være han som taper på det!Han har ikke annet valg enn å lære svensk skal han bo her, så å komme hit rett før han har en tentamen med arabisk skrevne sider så mannen kan oversette og han prøve å lære seg ved å nærmest kopiere, tja vil ikke si han lærer så bra!
Og mannen godtar det selvom han også mener det er idiotisk
Godt han er i seng da, satser på at han sover godt til imorgen!
Ååh jaHar vært bortreidt også
Det blir smashHva slags sjokolade?
Hva skal du?
Vært på hadeland glassverk
Ja sånn en ekstra arm per barn hadde vært noe!![]()
Nei i grunn ikkeVar det mye fint der?
Synes skrållan wr så herligÅååh
"Båtsman"![]()
Oj litt på listen din daRydde kjøkken og vaske opp, brette klær og henge opp klær er de tingene jeg virkelig skulle ha gjort... burde ha gjort litt flere ting, men sånn siden jeg allerede hører lillebror blir jeg nå fornøyd om jeg får hengt opp klærne![]()
Åh det er godtDet blir smash![]()
Helt greitÅåh javar det hyggelig?
Så deilig. Her soves det ikke enda:/Barn soverda er det bare å slenge beina på bordet å finne fram sjokoladen.
Noen er skippertaksmennesker. Det er vanskelig å lære nordiske språk da. Håper han er hjemme nå da, så du får slappet av litt i kveld.Han har ikke annet valg enn å lære svensk skal han bo her, så å komme hit rett før han har en tentamen med arabisk skrevne sider så mannen kan oversette og han prøve å lære seg ved å nærmest kopiere, tja vil ikke si han lærer så bra!
Og mannen godtar det selvom han også mener det er idiotisk
Nei i grunn ikke![]()
Bare prøve ? Ikke godt nokJa det skal jeg(prøve)
Oj litt på listen din da
Aww. Hang in thereSå deilig. Her soves det ikke enda:/