Skravletråd September

Tror frøkna har blitt litt påvirket av meg :P
Hun gikk opp på rommet sitt, tok av kjolen og på "treningstøy" (som hun selv sa det).
Nå gå hun rundt i t-skjorte og strømpebukse å "trener".
Hun har lyst til å gå opp i skogen, men siden jeg er alene med barna og det snart er leggetid for lille U går det dessverre ikke nå.
Hun er så skjønn når hun driver på slik
Så herlig!

Halvveis irritert på mannen som hjelper en venn med svensk! Skikkelig hormonell og tung gjør at jeg også blir maks irritert på slike ting når han burde være hjemme og aktivisere sin datter!

Sitter på jobb:) jobbehelg...
Du da?:)
Ah. God arbeidshelg:) i går tok jeg guttungen fri fra barnehagen og vi var på vilvite. Ei venninne av meg var med også. I dag har vi vært på brannstasjon og loppis . Sliten nå , så ser vennebyen;)

Halvveis irritert på mannen som hjelper en venn med svensk! Skikkelig hormonell og tung gjør at jeg også blir maks irritert på slike ting når han burde være hjemme og aktivisere sin datter!
Huff ja det skjønner jeg:/

Nok en gøy og aktiv dag her. Ble litt handel på loppis og stor stas å sitte i brannbil :)

Typ leos lekeland?:) så kjekt. En stk sliten mor her;)
Ligner sikkert, heter hiv o hoi! et ligger på et kjøpesenter her i Trondheim. Sliten mor her også.. Mest fordi jeg har brukt hele natten, og dagen frem til nå på å få lille frøken aldri sove, til å sove. Prøvde å ta ho med ut for å "slite" ho ut litt. Sovna nå:D

Back
Topp