Fikk drept et parHater bananfluer!
God bedring til ryggen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk drept et parHater bananfluer!
God bedring til ryggen![]()
Hvotdan syk da?Jaja virker som om snuppa begynner å bli syk, kommer til å holde henne hjemme og satse på at det ikke blir verre![]()
Haha jeg tror faktisk min også hadde gjort detHahaha ja ikke sant. Gubben her hadde nok passet på at skulle han hatt rosa drakt skulle elevene også hatt
.
God kveldhjemme igjen. Mannen er heldigvis mye mye bedre. Jeg gamer litt før jeg setter inn skravle giret
![]()
Ja ikke noe gøy. Gråt litt da han så meg da jeg hentet han men hjalp med litt kos og omsorg♡Stakkars storebror
Da skulle jeg likt å vært flue på veggenHaha jeg tror faktisk min også hadde gjort det![]()
Uff kjip tlf daGod kveld!
I dag er jeg helt ødelagt.. hard dag på jobb - ikke tid til pauser.. Også fikk jeg telefon fra politiet, så jeg må inn og prate med dem i morgen. Dummedumme eks...
Hvil deg duStorebror sover godt i vår seng, jeg sitter i sofaen med lillebror sovende på meg. Hmm jeg som liksom skulle rydde litt i kveld siden de små holdt det gående i går kveld og jeg dermed ikke fikk ryddet da
Skjønnee det ikke er detJa ikke noe gøy. Gråt litt da han så meg da jeg hentet han men hjalp med litt kos og omsorg♡
Ha ha du altsåVenter på mannen, jeg har lasta ned en helt ny episode av Modern family
Han får forte seg ellers så starter jeg uten han![]()
Mer kosete med litt forhøyet temperatur.Hvotdan syk da?
Så braGod kveldhjemme igjen. Mannen er heldigvis mye mye bedre. Jeg gamer litt før jeg setter inn skravle giret
![]()
Det er det daMer kosete med litt forhøyet temperatur.
Så ikke noe spesielt men greit å unngå at hun blir verre ihvertfall![]()
Uff kjip tlf da
Hm ikke godt å si da. Ee jo en stund sidenVeldig.. Usikker på hvor behjelpelig jeg kan være. Det er tross alt 6 år siden jeg var sammen med eksen..