Men vært d greit da? Fikk du den hvit igjen?Fikk en "du gjorde hvaaaa?" Haha så fikk jeg en telefon ved lunsjen "men du må jo sjekke vaskemaskinen" preken.
Så etter en runde med klor sendte jeg en ny snap "mama fix"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men vært d greit da? Fikk du den hvit igjen?Fikk en "du gjorde hvaaaa?" Haha så fikk jeg en telefon ved lunsjen "men du må jo sjekke vaskemaskinen" preken.
Også kan du jo bestille legetime for å undersøke om du har noen mangler eller noe sånt for å ha det sjekketMi må trilles i søvn på dagen. Så får trent da. Husarbeid gjør vi sammen, ho ligger å leker på gulvet. Studering når ho har lagt seg klokka sju har i det siste resultert i soving over boka. Må
Skaffe meg mer overskudd![]()
Haha, ja det må være en veldig dum plassering!Hehe greit det kommer tilbake slik dere liker det da
Minner meg på at jeg vil klage til de som bestemmer hvor ting skal stå i apoteket.
Gaviscon nederst er jo idiotisk siden fleste som kjøper det er gravide![]()
Hehe god lærdom i å sjekke daFikk en "du gjorde hvaaaa?" Haha så fikk jeg en telefon ved lunsjen "men du må jo sjekke vaskemaskinen" preken.
Ja det stemmer
Eneste svaret vi fikk var at autisme er utelukket...han må nå henvises videre for ny utredning![]()
Ja men vi har også duphalac nederst og det blir også gjerne brukt av gravide og eldreHaha, ja det må være en veldig dum plassering!![]()
Hater bananfluer!Æsj fult av småfluer :/ ryggen er vond i dag, men skulle hatt støvsugd
Flinke duHengt opp klær
Trent
Nå skal jeg i dusjen
Haha, hva har du handlet?Var den dusjen jeh skulle ta..
Endte opp med å netthandke isteden
Ha en flott vaktGod dag jenter!!! Skjer a?
Jeg flyr rundt å surrer å venter på at klokka skal slå 2. For da skal jeg på jobb.
Haha plutselig må alle de andre også ha rosa drakter. Instruktørens ordreSå bra. Syns jeg hadde sett dem i rosa drakt
![]()
Njaa ikke helt blenda hvit. Men mindre rosaMen vært d greit da? Fikk du den hvit igjen?
Kjedelig værOg da var regnet tilbake![]()
HahaTror ikke det! Men de får bare forte seg å flytte![]()
Tror ikke man merker så stor forskjell om man føder 3 kg eller 4 kgJa, men ikke noe jeg vil ha ut fra min kropp![]()
Ja det synes jeg høres fornuftig utSkal jeg bare slappe av og sove da? Som jeg har gjort i hele dag?![]()
Ja flytter de blir det nok slutt på kontakt også, så maset slutter garantertHahakanskje du får litt mindre mas også!
Ikke helt sikker der! Tror fra 2570 gram så merker man forskjell på 3 og 4 kg altsåTror ikke man merker så stor forskjell om man føder 3 kg eller 4 kg![]()
Hahaha ja ikke santHaha plutselig må alle de andre også ha rosa drakter. Instruktørens ordre![]()
Må jo få gjort noe i løpet av dagen også daJa det synes jeg høres fornuftig ut![]()