Ja og meldt verre til neste uke. Men nå har vært bortskjemt så lenge med fint og varmt vær at det var vel på tide at høsten komKjedelig vær![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja og meldt verre til neste uke. Men nå har vært bortskjemt så lenge med fint og varmt vær at det var vel på tide at høsten komKjedelig vær![]()
Ja det tviler jeg ikke påJa men vi har også duphalac nederst og det blir også gjerne brukt av gravide og eldre![]()
De burde gjøre det litt mer vennlig egentlig, men de som jobber der får jo nok å gjøre ihvertfall![]()
Du lunne få lage matIkke tidsnok siden han er ferdig kl 18.00 og snuppa jo skal sove
Er ikke vanskelig å lage mat da, mannen lager mat når han er tidlig ferdig eller har fri.
Ellers er det ikke veldig avansert det jeg gjør for tiden, ikke som Musemor![]()
He he ja var detSå bra da
Sikkert verdt å vente med dusjen![]()
He he gjør detFår lyst til å lage en tråd om nettvett og hvordan man oppfører seg!
Da får du gjøre detJa, selvom det føles ut som om jeg bare ligger å venter og kommer til å gjøre det i flere uker![]()
He he skjønte detBare meg som leste feilleste "snart ny" der du har skrevet "snary". Hehe
![]()
Hr he ja noe sånt noehmm... dobbelmoral?![]()
Det er i hovedsak hodeomkretsen som er avgjørende. Ikke 3 eller 4 kg. Men de premature har gjerne mindre hode også da. Og de på 6 kg ofte et større...Ikke helt sikker der! Tror fra 2570 gram så merker man forskjell på 3 og 4 kg altså![]()
Ikke helt god...Bare å se hva denne personen generelt greier å skrive!
Bestemmes på hovedkontoret til kjeden, som mange andre stederJa det tviler jeg ikke på
Hvem er det som bestemmer hvor ting skal stå?
Det gjør du velLøper for å se![]()
Men skal også ikke dø av kjedsomhet daDa får du gjøre det
Stakkars storebrorStorebror er hentet i bhg, lillebror gråt hele bilturen hjem, ør i hodet. For 2. gang henter jeg storebror i bhg og får beskjed at ett annet barn har klort han helt uoppfordret. Storebror hadde bare sittet og lekt og fått ett kloremerke. Men heldigvis bare såvidt litt rød![]()
Snuppa var ikke prematur (37+0),Det er i hovedsak hodeomkretsen som er avgjørende. Ikke 3 eller 4 kg. Men de premature har gjerne mindre hode også da. Og de på 6 kg ofte et større...
Virke ikke sånn nei, men minner meg om et nett troll med altfor god tidIkke helt god...
Cardio som vanligFlinke duhva har du trent?
Gikk strålendeHåper det gikk greit på svømminggleder meg til å begynne med det igjen
![]()
Noe greier til mannenHaha, hva har du handlet?![]()