Skravletråd September

God bedring til mannen:)
Kos deg med maling!
God bedring til ham ja. Jeg håper det går over fort. Fint med en som ikke blir kaputt av å gå ut med komposten, når jeg trenger at han passe ei på ni mnd som må trilles tur.

De klarte seg på et vis i går og gjør nok det i dag også.

Om vi blir ferdig i dag er det å få på plass igjen møblene, kjøpe og montere ny seng, vi må altså på shopping etter seng, hun skal få voksen str på dyne og pute, vurderer å oppfylle ønsket om nye gardiner, da eldstemann faktisk ikke har gardiner enda (har rullegardin da)
Jeg trenger ham i alle fall på deler av denne shoppingen... Aller helst i morgen, altså gitt at malingen blir ferdig i dag så rommet kan møbleres i morgen.

Helga går jo. Åpen brannstasjon på lørdag og fotballturnering søndag.

Oj det var ganske langt ja, og kampen starter? Blir jo fryktelig lang dag for ungene..

Det er alltid en risiko!:eek:
Gjem dem godt!
De har fått stå i fred gitt. Hadde nok hvert verre om glasuren var lagt. Den skal nemlig på nå.

Skjønner det:(
Lykke til med utdannelse og jobb:)
Takk:) forhåpentligvis har jeg jobb om ett år. Så satser vi på at mannen er snill og spanderer kaffe innimellom frem til det. Å være husmor/mamma/student er en jobb som ikke betales med penger :)

Helt håpløst spør du meg
Har en som er 1 t og 10 min unna også om noen uker

Ja det er det, og det er faktisk en av grunnene til at jeg har sakt nei til fotball. Treningen er på ett tidspunkt som jeg ikke rekker etter jobb, og jeg har ikke mulighet til å følge på kamper som er så langt unna midt i uka. Fryktelig kjipt, men når jeg ikke har mulighet til å følge opp på noe vis syntes jeg det blir dumt og måtte hvert avhengig av andre foreldre for å komme seg på trening og kamp. Dessuten har hun allerede en aktivitet som er ganske seint og hun blir så fort sliten så inntil videre får det holde med en ting.

Ja det er det, og det er faktisk en av grunnene til at jeg har sakt nei til fotball. Treningen er på ett tidspunkt som jeg ikke rekker etter jobb, og jeg har ikke mulighet til å følge på kamper som er så langt unna midt i uka. Fryktelig kjipt, men når jeg ikke har mulighet til å følge opp på noe vis syntes jeg det blir dumt og måtte hvert avhengig av andre foreldre for å komme seg på trening og kamp. Dessuten har hun allerede en aktivitet som er ganske seint og hun blir så fort sliten så inntil videre får det holde med en ting.
Fotball her har vært veldig greit fram til høstsesongen faktisk.
Men vi jar barn som aldri blir fulgt av foreldre ig som enten sitter på med noen til trening eller kommer seg dit selv

Fotball her har vært veldig greit fram til høstsesongen faktisk.
Men vi jar barn som aldri blir fulgt av foreldre ig som enten sitter på med noen til trening eller kommer seg dit selv

Her kan hun ikke gå/sykle selv til trening da veien dit ikke er trygg. Hadde hun det så hadde jo treningen hvert grei nok. Men hun tok det veldig fint når jeg sa nei, så tviler på at det var ett veldig stort ønske egentlig :P

Back
Topp