Skravletråd September

Har stekt pannekaker, skjønner nå hvorfor gubben tar seg av den jobben :p jeg er rett og slett ræva på å steke de.
Det sies at den første alltid blir mislykka. Tror vi sier de 3 første :o
Hehe, det er faktisk en kunst å steike den perfekta pannekaka :P
Enten blir de for tykk, for lite stekt, for godt stekt :o eller bare mos...
Men godt er det da :)

Jeg har ikke gredd meg jevnlig på 9 mnd.. Hender jeg husker det hvis jeg ser meg i speilet før jeg skal ut. Det handler ikke om at jeg ikke bryr meg heller..

Ho er 9 mnd. Begynner å bli mer å passe på for å si det sånn. Samboer jobber jo fult og er sliten når han er hjemme. Han leker litt og sånn men ikke så mye mer.

Men om dere begge er slitne så bør dere kanskje snakke om hvordan dere kan løse det som må gjøres på best mulig måte? Dere har ikke mulighet for at noen kan se etter henne litt så dere kan få slappet av da?

Har stekt pannekaker, skjønner nå hvorfor gubben tar seg av den jobben :p jeg er rett og slett ræva på å steke de.
Det sies at den første alltid blir mislykka. Tror vi sier de 3 første :o

Haha da må du trene mer :P pannekaker kan jeg steke, men jeg liker ikke pannekaker så ikke ofte jeg gidder å lage det :P

Jeg har ikke gredd meg jevnlig på 9 mnd.. Hender jeg husker det hvis jeg ser meg i speilet før jeg skal ut. Det handler ikke om at jeg ikke bryr meg heller..

Ho er 9 mnd. Begynner å bli mer å passe på for å si det sånn. Samboer jobber jo fult og er sliten når han er hjemme. Han leker litt og sånn men ikke så mye mer.
Men å ikke kunne gre seg høres ike normalt ut.

God dag jenter!!! Skjer a?

Jeg flyr rundt å surrer å venter på at klokka skal slå 2. For da skal jeg på jobb.

Ååååh nooo!!! Klarte å farge den ene taekwondo drakten til gubben ROSA!!!! :o hva gjør jeg hva gjør jeg??? Kan man få den hvit igjen?? Si at det går ann??
Ouch ikke helt heldig det nei.
Kan jo prøve klorin

Back
Topp