Henge opp klær
Trene
Lage middag tror jeg
Dra 15.15 på kamp i langrvekkistan
Ganske full dag i dag du da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Henge opp klær
Trene
Lage middag tror jeg
Dra 15.15 på kamp i langrvekkistan
God bedring til ham ja. Jeg håper det går over fort. Fint med en som ikke blir kaputt av å gå ut med komposten, når jeg trenger at han passe ei på ni mnd som må trilles tur.God bedring til mannen
Kos deg med maling!
Ganske full dag i dag du dahvor langt unna må dere for kamp i dag?[/QUOTE
1t og 40 min]
Kampen starter 18 men vi skal sitte på med noen så må først til deOj det var ganske langt ja, og kampen starter? Blir jo fryktelig lang dag for ungene..
Kampen starter 18 men vi skal sitte på med noen så må først til de
Drar 15.45 fra de ca
Hjemme rundt kl 21
Litt vittig at personen som ba meg kutte ut julepraten på høytider nå har startet en tråd på generelt
Helt håpløst spør du megJa det blir fryktelig lang ettermiddag, og så tungvint midt i uka da..
Var fristende å svare noe men lot dt væreHehe jeg så det![]()
De har fått stå i fred gitt. Hadde nok hvert verre om glasuren var lagt. Den skal nemlig på nå.Det er alltid en risiko!
Gjem dem godt!
TakkSkjønner det
Lykke til med utdannelse og jobb![]()
Helt håpløst spør du meg
Har en som er 1 t og 10 min unna også om noen uker
Var fristende å svare noe men lot dt være
Fotball her har vært veldig greit fram til høstsesongen faktisk.Ja det er det, og det er faktisk en av grunnene til at jeg har sakt nei til fotball. Treningen er på ett tidspunkt som jeg ikke rekker etter jobb, og jeg har ikke mulighet til å følge på kamper som er så langt unna midt i uka. Fryktelig kjipt, men når jeg ikke har mulighet til å følge opp på noe vis syntes jeg det blir dumt og måtte hvert avhengig av andre foreldre for å komme seg på trening og kamp. Dessuten har hun allerede en aktivitet som er ganske seint og hun blir så fort sliten så inntil videre får det holde med en ting.
Takk det sammeØnsker alle en fin dag![]()
Er nok detKan kanskje være like greit![]()
Fotball her har vært veldig greit fram til høstsesongen faktisk.
Men vi jar barn som aldri blir fulgt av foreldre ig som enten sitter på med noen til trening eller kommer seg dit selv