Skravletråd September

Tja

Male litt. Men ikke så mye som jeg hadde tenkt. For jeg hadde glemt at mannen har en del ting han må i dag og da har jeg ikke "barnevakt" for lille.

Men male litt.

Og ellers lite planer. Trille tur kanskje :)

I går tok mannen begge trilleturene. Mens jeg malte.
Mye igjen nå eller snart ferdig?

Når står du opp da?
Ideelt sett klokken sju, men det er hun ikke med på. I praksis ofte rundt halv sju, da har vi kost oss siden før seks i senga. Før seks er det natt. Da kan jeg amme. Men ikke leke og synge
Jeg er der, hun er ikke trist og alene. Det er bare ikke gøy. Våkner hun veldig tidlig står vi opp seks. Litt kosetid vil hun gjerne ha. Amme først og så pludre

Jeg vet du har en annen innstilling til å bestemme når det et greit å stå opp enn meg. Trolig dels grunnet dine egne erfaringer med å ligge våken.

Men hos oss praktiseres natt før seks for store og små. Og det funker for oss.

Ja så jeg helst ikke blir plaget med dette altfor lenge :eek:

Skal inn til sykehuset imorgen for ul og slike ting så kan hende de også lager en plan der :)
ok, så spennende :)
er det sånn at man kan bli nøtt til å gå leeeeenge med maserier, eller hjelper de til om mna har hatt de en lengre periode?

Ja forkjøla og tenner på gang nå men ellers frisk ser det ut til :D

Haha kjenner det problemet, og her er det kantklipperen som mangler motivasjon virker det som. For den vil jo ikke starte Haha :P
Tenner her å tror jeg :) fikk tatt oppvasken til slutt.

Beundrer deg litt som er så effektiv, har hatt sykt barn og mangel på søvn så er du i full gang med kantklipper :D

Unnskyld, her var det levering av mann og barn + nabo jente, også lidl, begynne å vaske klær og nå til Ica for så å reise en tur på apoteket.
Skal heldigvis ikke ha mye på Ica da :)
Kommer sterkere tilbake tror jeg :p
Prøver du å få i gang fødsel?

Ja jeg vet. Vi vil ikke at våre små skal utsettes for vonde ting.

Men man kommer seg dessverre ikke gjennom livet uten litt vondter og fæle ting, så det er bare å bli vant det... Enda så fælt det høres ut...
Huff det føles av og til veldig brutalt å være foreldre. Vil så gjerne beskytte ungen fra slike hendelser

Back
Topp