God dag mirellGod morgen jenter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dag mirellGod morgen jenter!
Magnesium fungerer på mange men ikke meghar ingen erfaring/kunnskap om det jeg heller... Så kan ikke komme med noen råd...
Må sove litt daEr alt for trøtt før denne tiden til å skravle![]()
Mye igjen nå eller snart ferdig?Tja
Male litt. Men ikke så mye som jeg hadde tenkt. For jeg hadde glemt at mannen har en del ting han må i dag og da har jeg ikke "barnevakt" for lille.
Men male litt.
Og ellers lite planer. Trille tur kanskje
I går tok mannen begge trilleturene. Mens jeg malte.
Ideelt sett klokken sju, men det er hun ikke med på. I praksis ofte rundt halv sju, da har vi kost oss siden før seks i senga. Før seks er det natt. Da kan jeg amme. Men ikke leke og syngeNår står du opp da?
Vindu og "fem vegger" igjen. Siden vi tok et strøk på tre vegger i går.Mye igjen nå eller snart ferdig?
skitrening ja... var det du som skrev noe om å gå med staver? Og de startet med rulleski når de var 8?Fri dag i dag
Så skal Vesla på skitrening i dagSå det blir spennende
![]()
Huff da, håper den vil som du vil etterhvertSå lite spennende som å få vekk alt som har vokst fritt en stundmen kantklipperen er vist ikke interessert i å jobbe i dag
![]()
ok, så spennendeJa så jeg helst ikke blir plaget med dette altfor lenge
Skal inn til sykehuset imorgen for ul og slike ting så kan hende de også lager en plan der![]()
Tenner her å tror jegJa forkjøla og tenner på gang nå men ellers frisk ser det ut til![]()
Haha kjenner det problemet, og her er det kantklipperen som mangler motivasjon virker det som. For den vil jo ikke starte Haha![]()
Følte meg litt stolt. Sendte gubben en sms "husmorspoeng" hahahahaFlink du er![]()
ok... hva sier legen da? noe annet du kan prøve?Magnesium fungerer på mange men ikke meg
He he klart detBaby var trøtt, sovner ved puppen, mor prøver å reise seg for å lage frokost. Hadde ho kunnet snakke hadde ho sagt "ikke prøv deg mamma, du skal ligge her hos meg"
Alle planer ble lagt på is så jeg fikk sovetPlaner for dagen ? Håper du har fått i deg litt mer søvn.
God dagGod morgenSmåen er levert i barnehagen, jeg skal ha meg 5 minutter før jeg går løs på hagen. Og så tar leiligheten etterpå, men kjenner at motivasjonen mangler litt i dag gitt Hehe
![]()
Prøver du å få i gang fødsel?Unnskyld, her var det levering av mann og barn + nabo jente, også lidl, begynne å vaske klær og nå til Ica for så å reise en tur på apoteket.
Skal heldigvis ikke ha mye på Ica da
Kommer sterkere tilbake tror jeg![]()
Hjelper for selvtilliten detJaja ikke verst å gå en tur på jobben og få beskjed om at man ser pigg ut, mens jeg føler meg svett og fæl![]()
Huff det føles av og til veldig brutalt å være foreldre. Vil så gjerne beskytte ungen fra slike hendelserJa jeg vet. Vi vil ikke at våre små skal utsettes for vonde ting.
Men man kommer seg dessverre ikke gjennom livet uten litt vondter og fæle ting, så det er bare å bli vant det... Enda så fælt det høres ut...
Hihi. Hvordan går strikkeprosjektet?Rosa vel![]()
Uff daGod morgen fra senga ! Her blir jeg i dag![]()