Gikk besøket fint?Hei alle sammenhjemme fra besøk i bhg med minsten, og klar for å skravle litt
hatt en fin dag så langt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk besøket fint?Hei alle sammenhjemme fra besøk i bhg med minsten, og klar for å skravle litt
hatt en fin dag så langt?
Ser virkelig ut som ungen har gått helt bananas på henneKlary det er vondt for deg
Uff daSer virkelig ut som ungen har gått helt bananas på henne![]()
![]()
På M?Lurer på om jeg skal bestille time hos Refleksolog jeg
Oki tja ikke bare derfor men fordi jeg synes de skal slippe å ligge lenge våken i senga om de gjør detIdeelt sett klokken sju, men det er hun ikke med på. I praksis ofte rundt halv sju, da har vi kost oss siden før seks i senga. Før seks er det natt. Da kan jeg amme. Men ikke leke og synge
Jeg er der, hun er ikke trist og alene. Det er bare ikke gøy. Våkner hun veldig tidlig står vi opp seks. Litt kosetid vil hun gjerne ha. Amme først og så pludre
Jeg vet du har en annen innstilling til å bestemme når det et greit å stå opp enn meg. Trolig dels grunnet dine egne erfaringer med å ligge våken.
Men hos oss praktiseres natt før seks for store og små. Og det funker for oss.
OkVindu og "fem vegger" igjen. Siden vi tok et strøk på tre vegger i går.
Hva har du prøvd det for?Magnesium fungerer på mange men ikke meg
Ikke sagt så mye annet enn detok... hva sier legen da? noe annet du kan prøve?
Uff stakkars lille fine ❤Ser virkelig ut som ungen har gått helt bananas på henne![]()
![]()
Ja.Uff da![]()
For urolige beinHva har du prøvd det for?
JaUff stakkars lille fine ❤
Åh. Det funker ikke på meg heller. Skal i utredning for det neste mndFor urolige bein
Synes det der var heftig altsåJahåper det gror fort
Si fra om du får noen tipsÅh. Det funker ikke på meg heller. Skal i utredning for det neste mnd
Hva skjer?Gaaaah den skolen til kb altså
Forskjellsbehandling er jeg så uyrolig i mot...
Ja, det gikk veldig fintGikk besøket fint?
Ja. Mer enn bare noen få skrap altså...Synes det der var heftig altså