Skravletråd September

God morgen :) Småen er levert i barnehagen, jeg skal ha meg 5 minutter før jeg går løs på hagen. Og så tar leiligheten etterpå, men kjenner at motivasjonen mangler litt i dag gitt Hehe :p
motivasjonen min også er på trynet i dag :P
skulle gjort en del jeg også :P

Baby var trøtt, sovner ved puppen, mor prøver å reise seg for å lage frokost. Hadde ho kunnet snakke hadde ho sagt "ikke prøv deg mamma, du skal ligge her hos meg"
Best hos mamma ❤ bare synd når man faktisk er sulten

God morgen :) Småen er levert i barnehagen, jeg skal ha meg 5 minutter før jeg går løs på hagen. Og så tar leiligheten etterpå, men kjenner at motivasjonen mangler litt i dag gitt Hehe :P
Satser på at motivasjonen kommer når du begynner :)

Jaja ikke verst å gå en tur på jobben og få beskjed om at man ser pigg ut, mens jeg føler meg svett og fæl :p

Håper han finner seg en jobb snart ja. Kan ikke være lett for han og deg at han går hjemme hele tiden.
Jeg hadde hvertfall blitt gal av å gå hjemme så lenge uten jobb.
hvilke farger skal dere ha der da?
Ikke lett for ham å være hjemme så lenge nei. Men herlig for vesla da

Rommet skal få tre rosa vegger. Den fargen som er på ene veggen her (det andre er fargen det var)
5cb60d05834222e527f34c2b81cb38d3

Den siste veggen skal bli lilla

Ikke lett for ham å være hjemme så lenge nei. Men herlig for vesla da

Rommet skal få tre rosa vegger. Den fargen som er på ene veggen her (det andre er fargen det var)
5cb60d05834222e527f34c2b81cb38d3

Den siste veggen skal bli lilla
Vesla har "roseblad" rosa på en vegg og på 2 skapdører. Resten er eggeskallhvit. ImageUploadedByBV Forum1474361967.557654.jpg

wtf.. Plutselig begynte brannvarslerene å gå... Startet inne på soverommet her tror jeg..
Men har sjekka alle rom - ingenting der. (Og de stoppa av seg selv også..)..

Enda mer rart - telefonen min satte jeg på lading på gulvet ved midnatt. Nå var telefonen på 100% - men kontakten var dratt ut av støpsel, og laderen dratt ut av mobil..

Merkelige saker :o
Åndenes makt ;-)

Hei alle sammen :) hjemme fra besøk i bhg med minsten, og klar for å skravle litt :) hatt en fin dag så langt?

Back
Topp