Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planer for dagen ? Håper du har fått i deg litt mer søvn.God morgen
Ja jeg syns det jegDet enkle er ofte det beste![]()
Jeg kasta han utHehe stakkars lille edderkoppen som sikkert ikke likte å forville seg inn til deg![]()
Hehe. Bruker ikke headset så vet ikke hva jeg foretrekker. Men tror ikke jeg hadde brukt en time for å finne frem til et uansettJa jeg syns det jeghar hatt apple headsett så lenge jeg kan huske
prøvde Happy plugs en gang men de var ikke så mye happines der, de ble fort ødelagt
![]()
Jodanoe spennende som skjer i dag?
Hva skal du finne på med hagen da?God morgenSmåen er levert i barnehagen, jeg skal ha meg 5 minutter før jeg går løs på hagen. Og så tar leiligheten etterpå, men kjenner at motivasjonen mangler litt i dag gitt Hehe
![]()
HohoBaby var trøtt, sovner ved puppen, mor prøver å reise seg for å lage frokost. Hadde ho kunnet snakke hadde ho sagt "ikke prøv deg mamma, du skal ligge her hos meg"
Nei ikke sant, disse han kjøpte var oppladbare. Herregud så fancy atteHehe. Bruker ikke headset så vet ikke hva jeg foretrekker. Men tror ikke jeg hadde brukt en time for å finne frem til et uansett![]()
God morgenGod morgenSmåen er levert i barnehagen, jeg skal ha meg 5 minutter før jeg går løs på hagen. Og så tar leiligheten etterpå, men kjenner at motivasjonen mangler litt i dag gitt Hehe
![]()
Fri dag i dagJodaer på legekontoret og skal ta prøve nå, så blir det noen timer på jobb etterpå, og ettersom samboer har møte ikveld så jeg må hente i bhg og laga middag til meg og sønnen
Enn der?![]()
Ja så jeg helst ikke blir plaget med dette altfor lengeJeg skjønner det! Men om maseriene har startet så langt før termin for vi jo krysse fingrene at det skjer noe snart![]()
Unnskyld, her var det levering av mann og barn + nabo jente, også lidl, begynne å vaske klær og nå til Ica for så å reise en tur på apoteket.Jøss stille her i dag
Den er jeg enig i, greit med skille mellom dag og nattSelvsagt
Men det er grenser for hvor tidlig det badet et et alternativ. Før seks er det natt.
Jeg har jo hatt mannen hjemme siden 1.12.15 så jeg håper han snart får seg en jobb.Hva maler du nå da?
Deilig når mannen kan bistå litt også da
Jeg håper samboeren min får den nye stillingen har har søkt på, da blir han mer hjemme.
Det er vel sånn 40 min unna med bil ca. Jeg satser på å ikke bli så lenge, også går det bedre før hun legges enn når hun våkner, så det går nok på et visDu kan jo dra hjem tidligere hvis det blir nødvendig? Vet ikke hvor langt unna du skal da.
Håper han finner seg en jobb snart ja. Kan ikke være lett for han og deg at han går hjemme hele tiden.Jeg har jo hatt mannen hjemme siden 1.12.15 så jeg håper han snart får seg en jobb.
Vi maler (endelig) rommet til mellomste.
Hva skal du finne på med hagen da?![]()
God morgense der ja, smån er frisk igjen
så bra.
Prøver å finne litt motivasjon til å ta oppvasken, men så langt ser det ikke så lovende ut![]()