Skravletråd September

Baby var trøtt, sovner ved puppen, mor prøver å reise seg for å lage frokost. Hadde ho kunnet snakke hadde ho sagt "ikke prøv deg mamma, du skal ligge her hos meg"

Ja jeg syns det jeg :p har hatt apple headsett så lenge jeg kan huske ;) prøvde Happy plugs en gang men de var ikke så mye happines der, de ble fort ødelagt :p
Hehe. Bruker ikke headset så vet ikke hva jeg foretrekker. Men tror ikke jeg hadde brukt en time for å finne frem til et uansett:P

God morgen :) Småen er levert i barnehagen, jeg skal ha meg 5 minutter før jeg går løs på hagen. Og så tar leiligheten etterpå, men kjenner at motivasjonen mangler litt i dag gitt Hehe :P

Baby var trøtt, sovner ved puppen, mor prøver å reise seg for å lage frokost. Hadde ho kunnet snakke hadde ho sagt "ikke prøv deg mamma, du skal ligge her hos meg"
Hoho :p fikk babyene bestemme skulle de få ligge til brystet hele dagen ;)

God morgen :) Småen er levert i barnehagen, jeg skal ha meg 5 minutter før jeg går løs på hagen. Og så tar leiligheten etterpå, men kjenner at motivasjonen mangler litt i dag gitt Hehe :P
God morgen :) se der ja, smån er frisk igjen :D så bra.

Prøver å finne litt motivasjon til å ta oppvasken, men så langt ser det ikke så lovende ut :p

Joda :) er på legekontoret og skal ta prøve nå, så blir det noen timer på jobb etterpå, og ettersom samboer har møte ikveld så jeg må hente i bhg og laga middag til meg og sønnen :)
Enn der? :)
Fri dag i dag :)
Så skal Vesla på skitrening i dag :) Så det blir spennende :)

Jeg skjønner det! Men om maseriene har startet så langt før termin for vi jo krysse fingrene at det skjer noe snart :)
Ja så jeg helst ikke blir plaget med dette altfor lenge :o

Skal inn til sykehuset imorgen for ul og slike ting så kan hende de også lager en plan der :)

Jøss stille her i dag
Unnskyld, her var det levering av mann og barn + nabo jente, også lidl, begynne å vaske klær og nå til Ica for så å reise en tur på apoteket.
Skal heldigvis ikke ha mye på Ica da :)
Kommer sterkere tilbake tror jeg :p

Hva maler du nå da? :)
Deilig når mannen kan bistå litt også da :)
Jeg håper samboeren min får den nye stillingen har har søkt på, da blir han mer hjemme.
Jeg har jo hatt mannen hjemme siden 1.12.15 så jeg håper han snart får seg en jobb.

Vi maler (endelig) rommet til mellomste.

Du kan jo dra hjem tidligere hvis det blir nødvendig? Vet ikke hvor langt unna du skal da.
Det er vel sånn 40 min unna med bil ca. Jeg satser på å ikke bli så lenge, også går det bedre før hun legges enn når hun våkner, så det går nok på et vis

Jeg har jo hatt mannen hjemme siden 1.12.15 så jeg håper han snart får seg en jobb.

Vi maler (endelig) rommet til mellomste.
Håper han finner seg en jobb snart ja. Kan ikke være lett for han og deg at han går hjemme hele tiden.
Jeg hadde hvertfall blitt gal av å gå hjemme så lenge uten jobb.
hvilke farger skal dere ha der da?

God morgen :) se der ja, smån er frisk igjen :D så bra.

Prøver å finne litt motivasjon til å ta oppvasken, men så langt ser det ikke så lovende ut :p

Ja forkjøla og tenner på gang nå men ellers frisk ser det ut til :D

Haha kjenner det problemet, og her er det kantklipperen som mangler motivasjon virker det som. For den vil jo ikke starte Haha :P

Back
Topp