Skravletråd September

Sykehuset har oppretta sak mot seg selv. En fastlege har mistet lisensen til å være lege alene pga de grove feilene.
Men penger er liksom..uviktig på en måte. Men en slags erstatning vil det nok bli
Godt de tar tak i det da. De kunne fraskrevet seg ansvar. I det minste er det bra oppi det hele.

Vil bare få en avklaring om det gjelder en stor unge. Eller en jevnaldrende. For en stor unge burde skjønne såpass. At man ikke gjør sånn mot en 1 åring
Nei det er ingen automatikk i at et eldre barn skjønner det. De er heller ikke så store, og i affekt feks så er det fort gjort for barn å handle før de tenker.

Ikke at jeg forsvarer det som er gjort, men det er ikke alltid lett å vite hva som rører seg oppi barns hoder hvis de opplever at feks yngre barn ødelegger noe i leken feks. Hvis di feks ødela noe som var laget. De eldre barna vil også beskytte sine ting de leker med, og dermed er det ikke like lett å tenke rasjonelt for barn.

Nei han har rydda her etter uendelig diskusjoner, han klager hele tia på ditt å datt. Når han hele tia ligger på rævva å jeg gjør alt. Så ble han sur når for at det ikke var orden i regning skuffen
Kanskje på tide å sette seg ned og ta en skikkelig samtale om hva dere forventer av hverandre ;)

Nei det er ingen automatikk i at et eldre barn skjønner det. De er heller ikke så store, og i affekt feks så er det fort gjort for barn å handle før de tenker.

Ikke at jeg forsvarer det som er gjort, men det er ikke alltid lett å vite hva som rører seg oppi barns hoder hvis de opplever at feks yngre barn ødelegger noe i leken feks. Hvis di feks ødela noe som var laget. De eldre barna vil også beskytte sine ting de leker med, og dermed er det ikke like lett å tenke rasjonelt for barn.
Jupp sånn er det

Nei jeg vet egentlig det. Men likevel føler jeg bare så vondt for mi lille. Hun ser ikke ut :(

Back
Topp