Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag skal jeg mest slappe av etter helgen. Pakke ferdig fødebagen og vaska gulveneGod morgen
Ny mandag, ny uke. Noen spesielle planer for dagen?![]()
Tydeligvis ikke. De sier de prøver å vugge vognen men han vil ikke sove mer. Igår sov han 1.5 t og da også tok han lang tid før han sovnet. Han trengte virkelig den søvnen på dagen og var skikkelig utslitt allerede i 4-5 tiden.Det er ganske lenge før han roer seg
De klarer ikke få ham til å sove lenger i barnehagen? For han sover bare 1 gang om dagen?![]()
Skal levere poden i barnehagen til 9, så blir det hjem og fortsette med oppussinga av soverommetIdag skal jeg mest slappe av etter helgen. Pakke ferdig fødebagen og vaska gulvene
Imorgen blir det arbeid igjen.
Enn du?
Huff, det hørtes slitsomt ut2 unger som så desidert har stått opp på feil fot idag. Hvem kan hyle og gråte høyest?:-/
Åh ja jeg skal sove med hu etterpå assHuff så tidlig!
Håper du går ta en powernap snart. Jeg var opp på do 6.30 og da våknet 3-åringen, så han vært kledd og jeg ordnet med matpakken hans. Nå har pappaen og han kjørt i bhg og jeg har lagt meg i sengen for noen flere timers søvn
God bedring!
Etter denne graviditeten er ikke det noe jeg tenker påJa, jeg håper hun vil kom så snart som mulig etter uke 37samtidig så vil jeg ha henne igjen så lenge som mulig og ettersom jeg ikke vet om jeg noensinne får gå gravid igjen
![]()
HahaEtter denne graviditeten er ikke det noe jeg tenker på![]()
Kan jo hende man ender opp med en til om 10år![]()
De holder det nok gående er jeg redd til storebror er i bhg med korte avbrudd. Lillebror klarer å holde seg rolig når han får henge i puppen, storebror er skikkelig trass idag og skal alt han ikke får lov til og hyler om vi sier nei:-/Huff, det hørtes slitsomt utFår håpe de roer seg snart så dagen ikke blir ødelagt..
NeidaÅh ja jeg skal sove med hu etterpå assprøver å drøye den litt så det ikke ender opp med at hu tar kvelden kl 17:30 i dag. Så om en time ca skal hun sove
ååh lenge til jo
![]()
Lurt å se over fødebagen jaSkal levere poden i barnehagen til 9, så blir det hjem og fortsette med oppussinga av soverommet
Blir sikkert en tur ut for å handle material vi trenger, se litt på farger til veggene osv. Fikk jo lønn i dag, så noe må den brukes påHehe
Ellers tenkte jeg å prøve å skrive ned hva jeg skal pakke i fødebaggen, og finne ut hva jeg eventuelt mangler. Så blir det sikkert en liten handletur for å handle det inn![]()
Med sånne grunner greier du sikkert overtale han etterhvertHaha
Min samboer er ganske praktisk lagd og han har bestemt sagt at han bare vil ha 2 for da trenger vi ikke å bytte bil, vi har nok med soverom og de blir ikke i flertall mot oss
Men jeg håper jo allikevel på at jeg klarer å overtale han om noen år![]()
God morgen! I dag skal vi hjem etter 10 dager på besøk hos mine foreldre. Dine planer da?God morgen
Det skal sies at lillemor har overnattet på soverommet til besteforeldra sine, så de starta nok dagen litt tidligere enn megHeldigjaa det er kjedelig å starte dagen så tidlig
prøver hardt å få henne til å sovne igjen, blir så mye kluss med rutinene på dagen
![]()
Håper det ble litt søvn på deg
Tusen takk kjære du ❤ nå må jeg prøve å omstille hodet mitt til jobb. Kjenner at idag har jeg bare lyst til å jobbe. Ikke prate om det med de aom er på jobb. Selv om det er vanskelig da vi jobber på samme plass og det er mange der og som er pårørt av dette
God morgen
Den følelsen kjenner jeg. Her finnes null penger for øyeblikket. og de var jo der i går!God morgenstarta dagen med å rydde etter i går. Å betale alt av regninger og vippsa ting jeg skylder osv. Føles godt
men så er kontoen omtrent tom med en gang pengene kommer inn
![]()