Skravletråd September

God morgen :)
Ny mandag, ny uke. Noen spesielle planer for dagen? :)

Det er ganske lenge før han roer seg:(
De klarer ikke få ham til å sove lenger i barnehagen? For han sover bare 1 gang om dagen?:)
Tydeligvis ikke. De sier de prøver å vugge vognen men han vil ikke sove mer. Igår sov han 1.5 t og da også tok han lang tid før han sovnet. Han trengte virkelig den søvnen på dagen og var skikkelig utslitt allerede i 4-5 tiden.
Han sover kun 1 gang ja;-)

2 unger som så desidert har stått opp på feil fot idag. Hvem kan hyle og gråte høyest?:-/

Idag skal jeg mest slappe av etter helgen. Pakke ferdig fødebagen og vaska gulvene :)
Imorgen blir det arbeid igjen.
Enn du?
Skal levere poden i barnehagen til 9, så blir det hjem og fortsette med oppussinga av soverommet :)
Blir sikkert en tur ut for å handle material vi trenger, se litt på farger til veggene osv. Fikk jo lønn i dag, så noe må den brukes på ;) Hehe
Ellers tenkte jeg å prøve å skrive ned hva jeg skal pakke i fødebaggen, og finne ut hva jeg eventuelt mangler. Så blir det sikkert en liten handletur for å handle det inn :)

2 unger som så desidert har stått opp på feil fot idag. Hvem kan hyle og gråte høyest?:-/
Huff, det hørtes slitsomt ut :( Får håpe de roer seg snart så dagen ikke blir ødelagt..

Huff så tidlig! :o
Håper du går ta en powernap snart. Jeg var opp på do 6.30 og da våknet 3-åringen, så han vært kledd og jeg ordnet med matpakken hans. Nå har pappaen og han kjørt i bhg og jeg har lagt meg i sengen for noen flere timers søvn :)
God bedring!
Åh ja jeg skal sove med hu etterpå ass :p prøver å drøye den litt så det ikke ender opp med at hu tar kvelden kl 17:30 i dag. Så om en time ca skal hun sove :) ååh lenge til jo :(

Ja, jeg håper hun vil kom så snart som mulig etter uke 37 :D samtidig så vil jeg ha henne igjen så lenge som mulig og ettersom jeg ikke vet om jeg noensinne får gå gravid igjen :o
Etter denne graviditeten er ikke det noe jeg tenker på :p

Kan jo hende man ender opp med en til om 10år ;)

Etter denne graviditeten er ikke det noe jeg tenker på :p

Kan jo hende man ender opp med en til om 10år ;)
Haha ;)
Min samboer er ganske praktisk lagd og han har bestemt sagt at han bare vil ha 2 for da trenger vi ikke å bytte bil, vi har nok med soverom og de blir ikke i flertall mot oss :P
Men jeg håper jo allikevel på at jeg klarer å overtale han om noen år ;)

Huff, det hørtes slitsomt ut :( Får håpe de roer seg snart så dagen ikke blir ødelagt..
De holder det nok gående er jeg redd til storebror er i bhg med korte avbrudd. Lillebror klarer å holde seg rolig når han får henge i puppen, storebror er skikkelig trass idag og skal alt han ikke får lov til og hyler om vi sier nei:-/

Åh ja jeg skal sove med hu etterpå ass :p prøver å drøye den litt så det ikke ender opp med at hu tar kvelden kl 17:30 i dag. Så om en time ca skal hun sove :) ååh lenge til jo :(
Neida :) 40 minutter bare. Se i en bok eller pyssla med noe klosser som skal passe i rett hull, stable tårn som veltes eller syng noe sammen :) vips så ska hun sove igjen ;)

Skal levere poden i barnehagen til 9, så blir det hjem og fortsette med oppussinga av soverommet :)
Blir sikkert en tur ut for å handle material vi trenger, se litt på farger til veggene osv. Fikk jo lønn i dag, så noe må den brukes på ;) Hehe
Ellers tenkte jeg å prøve å skrive ned hva jeg skal pakke i fødebaggen, og finne ut hva jeg eventuelt mangler. Så blir det sikkert en liten handletur for å handle det inn :)
Lurt å se over fødebagen ja :) selvom det er en tid igjen så vet man aldri hva som skjer! Og det er så greit å bare ha den pakket :)
Sovrummet deres? :) det er gøy. Drømmer om å ta vårres og, men vi snakker om å ta det etter at snuppa flytter ut fra vårres rom så vi ikke trenger å ta hensyn te sprinkelsengen.

Haha ;)
Min samboer er ganske praktisk lagd og han har bestemt sagt at han bare vil ha 2 for da trenger vi ikke å bytte bil, vi har nok med soverom og de blir ikke i flertall mot oss :P
Men jeg håper jo allikevel på at jeg klarer å overtale han om noen år ;)
Med sånne grunner greier du sikkert overtale han etterhvert ;)
Bil må jo uansett byttes ut etterhvert

Heldig :D jaa det er kjedelig å starte dagen så tidlig :( prøver hardt å få henne til å sovne igjen, blir så mye kluss med rutinene på dagen :p
Det skal sies at lillemor har overnattet på soverommet til besteforeldra sine, så de starta nok dagen litt tidligere enn meg:)

Håper du ikke blir for trøtt i dag. Hvor gammel er jenta di?

God morgen :) starta dagen med å rydde etter i går. Å betale alt av regninger og vippsa ting jeg skylder osv. Føles godt :) men så er kontoen omtrent tom med en gang pengene kommer inn :p

Tusen takk kjære du ❤ nå må jeg prøve å omstille hodet mitt til jobb. Kjenner at idag har jeg bare lyst til å jobbe. Ikke prate om det med de aom er på jobb. Selv om det er vanskelig da vi jobber på samme plass og det er mange der og som er pårørt av dette

Sender over mange klemmer ❤ tenker på dere. Skjønner at du ikke har så lyst å snakke om det. Kanskje du kan si at du ikke orker å prate om det akkurat nå?

God morgen :) starta dagen med å rydde etter i går. Å betale alt av regninger og vippsa ting jeg skylder osv. Føles godt :) men så er kontoen omtrent tom med en gang pengene kommer inn :p
Den følelsen kjenner jeg. Her finnes null penger for øyeblikket. og de var jo der i går!:P

Back
Topp