Tror det bare ligger 2 sesonger her.Alle 3 sesongene?
Er på første episode i andre sesong
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det bare ligger 2 sesonger her.Alle 3 sesongene?
Så herligog varmt sikkert
![]()
Ok. 3 sesong gikk på tv for ett år siden.Tror det bare ligger 2 sesonger her.
Er på første episode i andre sesong
Da tar det nok litt tid jaNei, desverre. Driver med stillas og greier, er sykt høyt så tar litt tid. Ikke malt før heller, så sluker maling. Men iløpet av uka, håper vi.
Skjønner dere sliter med detIkke helt flink til å oppdra de før de kommer ut tydeligvis![]()
Jeg begynte å se den ved en tilfeldighet.Ok. 3 sesong gikk på tv for ett år siden.
Lørdag it is :-D Prematur vil vi unngå. Utrolig hva de ukene har å si! Lille her er en uke 34, og det merkes. Heldigvis ikke ekstremt prematur. Maserier kan jeg ikke uttale meg om, men hører det er slitsomt :-/Høres bra ut![]()
Egentlig kan han vente til lørdag i forhold til at da er han ikke prematur lengre, men trenger jo heller ikke pines med maserier hele tiden heller![]()
Ohdet kan jeg jo prøve! Men hva bruker du mer enn vann da? Vaskemiddel? Ullvaskemiddel? Grønnsåpe?
Ikke akkurat den mest ideelle måten å avslutte permisjonen på.Når du trudde at ungene endelig skulle bli friske, og eldste hoster til hun har spydd ut senga si.... jaggu godt jeg ennå har noen dager igjen av permisjonen da...
Ja den er fin. Har fortsatt ikke sett sesong 3, men har den liggende på opptakeren ;-)Jeg begynte å se den ved en tilfeldighet.
Er litt snurt over at ikke alt ligger der.
Jeg liker den
Nei og nei:-(Når du trudde at ungene endelig skulle bli friske, og eldste hoster til hun har spydd ut senga si.... jaggu godt jeg ennå har noen dager igjen av permisjonen da...
Ikke akkurat den mest ideelle måten å avslutte permisjonen på.
Masse god bedring til henne, og XXX for at ingen andre blir smittet
Nei og nei:-(
God bedring til dem begge.
Huga!Når du trudde at ungene endelig skulle bli friske, og eldste hoster til hun har spydd ut senga si.... jaggu godt jeg ennå har noen dager igjen av permisjonen da...
Trenger nok litt hjelp til hvordan det går ann å oppdra de allerede i magenSkjønner dere sliter med det![]()
Og helst på kvelden! Har besøk på dagen og vil helst unngå rier eller vannavgang mens de er her eventuelt midt i matenLørdag it is :-D Prematur vil vi unngå. Utrolig hva de ukene har å si! Lille her er en uke 34, og det merkes. Heldigvis ikke ekstremt prematur. Maserier kan jeg ikke uttale meg om, men hører det er slitsomt :-/
Huff stakkars! Høres ikke noe godt ut!Når du trudde at ungene endelig skulle bli friske, og eldste hoster til hun har spydd ut senga si.... jaggu godt jeg ennå har noen dager igjen av permisjonen da...
Må nok ordne med Netflix etterhvert som permisjonen kikker inn for fulltSer på NetFlix, ja