Skravletråd September

Høres bra ut ;)
Egentlig kan han vente til lørdag i forhold til at da er han ikke prematur lengre, men trenger jo heller ikke pines med maserier hele tiden heller :p
Lørdag it is :-D Prematur vil vi unngå. Utrolig hva de ukene har å si! Lille her er en uke 34, og det merkes. Heldigvis ikke ekstremt prematur. Maserier kan jeg ikke uttale meg om, men hører det er slitsomt :-/

Oh :) det kan jeg jo prøve! Men hva bruker du mer enn vann da? Vaskemiddel? Ullvaskemiddel? Grønnsåpe?

Jeg brukte shampoo for ull, husker ikke hvor jeg kjøpte den og den er tom. Så de siste gangene har jeg brukt Gallesåpe. Eneste jeg har hatt dårlig erfaring med er å ta det i maskin, da ble det veldig stift :P

Når du trudde at ungene endelig skulle bli friske, og eldste hoster til hun har spydd ut senga si.... jaggu godt jeg ennå har noen dager igjen av permisjonen da...

Når du trudde at ungene endelig skulle bli friske, og eldste hoster til hun har spydd ut senga si.... jaggu godt jeg ennå har noen dager igjen av permisjonen da...
Ikke akkurat den mest ideelle måten å avslutte permisjonen på.
Masse god bedring til henne, og XXX for at ingen andre blir smittet

Ikke akkurat den mest ideelle måten å avslutte permisjonen på.
Masse god bedring til henne, og XXX for at ingen andre blir smittet

Nei kjenner jeg kunne trengt noen litt roligere dager nå på slutten. Og håper virkelig ikke at hun smitter meg eller broren nå nei :O Takk for det :)

Huga! :( det var ikke noe særlig!! Håper hun blir bedre snart. Pleier hun å hoste til hun kaster opp eller mistenker du magesyke? (Spør fordi vi har en som startet som gulpere når han var baby, når han ble litt eldre kastet han opp bare han styrter 2 glass med drikke og når han blir syk hoster han til han kaster opp... Er vant oppkast med andre ord :()

Lørdag it is :-D Prematur vil vi unngå. Utrolig hva de ukene har å si! Lille her er en uke 34, og det merkes. Heldigvis ikke ekstremt prematur. Maserier kan jeg ikke uttale meg om, men hører det er slitsomt :-/
Og helst på kvelden! Har besøk på dagen og vil helst unngå rier eller vannavgang mens de er her eventuelt midt i maten :p

Ja de ukene er veldig viktige!

Tja syns de er mer irriterende

Huff stakkars! Høres ikke noe godt ut!

Back
Topp