Skravletråd September

Huga! :( det var ikke noe særlig!! Håper hun blir bedre snart. Pleier hun å hoste til hun kaster opp eller mistenker du magesyke? (Spør fordi vi har en som startet som gulpere når han var baby, når han ble litt eldre kastet han opp bare han styrter 2 glass med drikke og når han blir syk hoster han til han kaster opp... Er vant oppkast med andre ord :()

Nei hun pleier ikke det, hun har hostet noen dager og har fått ventolin (har ikke hatt behov for astmamedisiner på snart 2 år). Misstenker ikke magesyke nei, er nok noe annet rusk. Ikke har hun vondt i magen eller er kvalm heller (9,5 år så hun vet stort sett hvor hun har vondt).

Så da er det bare å håpe der går seg til fort, har litt dårlig erfaring med sykdom hos henne. Da hun har hvert mye syk opp gjennom årene, men sist hun var syk satte en skikkelig trøkk i meg.

Ja utrolig også. Hører om mange som har slitt med legging på de små og når de begynner i bhg er det akkurat som om noe skjer og legging blir plutselig mye bedre. Her har det tydeligvis motsatt virkning da han nå bruker lenger tid på å sovne på kvelden og har flere oppvåkninger ila kvelden før vi legger oss:-/. Bhg skryter nå over hvor flink han er til å sovne uten at de trenger å vugge vognen men allikevel sliter vi på kvelden. Han er derimot utrolig sliten og trøtt når vi henter han, og kunne sikkert lagt seg allerede i 5 tiden. Nå må vi nesten begynne å finne sengen i 18 tiden senest, da sovner han til 19 om vi er heldige men ofte nærmere 19.30. Og han er så trøtt så trøtt
Er ganske vanlig å brule lenger tid også

Hjemme igjen her fra ei helg på sykehuset. Takk for at du spør :) status uendret men vi håper han får dø nå. Jeg har fått vært inne hos han i to timer. Snakket til han. Dog sov han tungt men hører dog muligens i det fjerne virker det som. Har sagt mitt hadet til han.
Klemmer sendes til deg
Tøff tid for dere nå

Har en gal baby i magen i kveld :o har aldri opplevd så mye dytting og at hun spenner så mye tidligere kvelder. Begynner vel å bli lite plass ;)
Føler meg klar for å få ut henne også men må vel ro meg ned i tankene ettersom jeg bare blir 36 uker imorgen... *synes tiden går sakte*

Hjemme igjen her fra ei helg på sykehuset. Takk for at du spør :) status uendret men vi håper han får dø nå. Jeg har fått vært inne hos han i to timer. Snakket til han. Dog sov han tungt men hører dog muligens i det fjerne virker det som. Har sagt mitt hadet til han.
:( ❤️ jeg kan ikke forestille meg hva dere går igjennom nå

Har en gal baby i magen i kveld :eek: har aldri opplevd så mye dytting og at hun spenner så mye tidligere kvelder. Begynner vel å bli lite plass ;)
Føler meg klar for å få ut henne også men må vel ro meg ned i tankene ettersom jeg bare blir 36 uker imorgen... *synes tiden går sakte*
Jeg virkelig hater å gå gravid, og syns den første tiden med baby er ekstremt slitsom i tillegg til at jeg er helt ferdig med å få barn.
Likevel så sitter jeg her og misunner deg og Shaddow litt som er i uke 36...

Har en gal baby i magen i kveld :o har aldri opplevd så mye dytting og at hun spenner så mye tidligere kvelder. Begynner vel å bli lite plass ;)

Jeg er Fasinert over hvor mye de klarer å romsterer inni magen jeg Haha

Kommer hjem etter å vært Borte i 2 timer maks. Så har ikke gubben giddi å rydda noe som helst. Mat på benken og filmer utover gulvet. Synes nå han kunne tatt i et Tak før han la seg

Back
Topp