Ser den jaja det er litt koselig... men litt slitsomt når du våkner med en fot i ansiktet
sov godt og god natt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den jaja det er litt koselig... men litt slitsomt når du våkner med en fot i ansiktet
sov godt og god natt!
Jeg synes det er moroSå flink du er
Jeg kan ikke strikke![]()
Det forsvant iløpet av noen dager etter fødsel tror jeg. Var rart å se beina sine igjenHuff høres ikke morsomt ut! Tok det lang tid før du ble kvitt vannet?
Haha ok, men du må passe på at fødselen starter på dagen, lenge før kl 13.00pga barnevakt![]()
Imponert over hvor mange tråder du klarer å starteRamla innom en blogg å fant ide til ny tråd å starte
Vel, her ble det sjokolade hele kvelden. Har ikke godt av å besøke mamma og pappa altsåLyst på SJOKOLADEKAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hadde ikke trodd det faktisk ;phehehe. kan jeg tenke meg![]()
Er våken selvDet var vist veldig lite lurt å sovne på sofaen når småen var i seng... 2 timer søvn og 3 oppvåkninger på småen etter det, gjør jo at jeg er lys våkenser for meg at dette kan bli en lite festlig dag i morra Haha
Takk. Håper og det. Fælt å høre pååGod bedring til lillejenta![]()
Noe så veldig ogSå fryktelig urettferdig![]()
![]()
Nei. Ikke annet enn at de neste 13 dagene nå regnes som kritiske. Etter det kan de kanskje få en pekepinne åssen det gårVet de noe om når de kan forvente å vite noe mer?
Tusen takk ❤Nei og nei..
Sender deg en god klem.. ♡
Uff daDet var vist veldig lite lurt å sovne på sofaen når småen var i seng... 2 timer søvn og 3 oppvåkninger på småen etter det, gjør jo at jeg er lys våkenser for meg at dette kan bli en lite festlig dag i morra Haha
God morgrn thalizGod morgenkom meg alt for sent i seng i går noe som resulterte i at det var veldig tungt å stå opp idag
![]()
Har nesten ikke startet noen denne mndImponert over hvor mange tråder du klarer å starte![]()
Sender over flere klemmerNei. Ikke annet enn at de neste 13 dagene nå regnes som kritiske. Etter det kan de kanskje få en pekepinne åssen det går
God morgenGod morgenkom meg alt for sent i seng i går noe som resulterte i at det var veldig tungt å stå opp idag
![]()
Nei. Ikke annet enn at de neste 13 dagene nå regnes som kritiske. Etter det kan de kanskje få en pekepinne åssen det går