Ha ha ja ikke santSjokkerende egentlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha ja ikke santSjokkerende egentlig![]()
Er vist litt lavt, men satser på at det ikke er verre ihvertfall.Ja, det får vi håpe da. Lave jernlager? Håper det har gått seg til for deg. Og at blodsukkeret er fint selvsagt![]()
Ja jeg vetDr Phil er skikkelig søppel tv det![]()
He he min tok også hele sengaDet er jo enormt også detmen det så nå ut som om han lå godt da Haha
Hehe er ikke det vanlig da?![]()
Snuppa ble dømt om til propell etter en natt i senga til min pappa og stemor![]()
Tenk på hvor sensitiv informasjon de deler med hele verden!Ja jeg vet
Derfor jeg egt aldri ser på det men nå sto det på for jeg glemte å bytte kanaø.
Så ble jeg fanget av historien
Ser for min familie hadde endt opp som denne familien så er veo derfor jeg ble sittendeTenk på hvor sensitiv informasjon de deler med hele verden!
Syns det har hvert så mange grove historier hvor personer faktisk burde blitt beskyttet fra seg selv.
Men lett å bli fanget av en av de historiene!
Tja om hun fikk ligge på tvers sov hun ganske greit, men snudde man på henne så snudde hun seg med store bevegelserHaha propell ja, da sov hu vel ikke helt rolig nei![]()
Ikke koselig det daSer for min familie hadde endt opp som denne familien så er veo derfor jeg ble sittende
Det så litt bedre ut
Nei ikke akkuratIkke koselig det da![]()
Er det ja. Og jeg nyter det når jeg ikke er ute, for da svetter jeg bareDet så litt bedre ut
Morn morn til deg ogsåGod morgen![]()
Planene er ikke storeFredag er gøy ! Hva er planene?
Ja det var vannMå ha hvert bare vann det da!
Huff ikke morsomt ihvertfall!
Haha han må ihvertfall vente til onsdag![]()
Beste dagen i ukaGod morgen. Fredag er en bra dag :-D
Huff høres ikke morsomt ut! Tok det lang tid før du ble kvitt vannet?Ja det var vannI ansiktet og ryggen. Fødeansikt kan ikke sammenliknes
Haha. Okay, på onsdag skal jeg tilby han Doritos.