Skravletråd September

Good morning jenter!

Hva er planene for dagen?
Her nytes roen før stormen.
Vi har 25-70% rabatt på hele butikken i dag og i morgen. Å det kommer til å bli Texas!
God morgen :-)

Planene er så mangt egentlig. Lille skal til farmor og sove der til imorgen, så jeg og samboeren skal sette opp stillas og forberede maling. Også skal vi til Sverige og handle i kveldinga :-)

Blir moro på jobb da? ;-)

God morgen :)

Planene er så mangt egentlig. Lille skal til farmor og sove der til imorgen, så jeg og samboeren skal sette opp stillas og forberede maling. Også skal vi til Sverige og handle i kveldinga :)

Blir moro på jobb da? ;-)
pleier å bli action da ja :) Det morro på jobb når det blir mye folk :)

Holy! Vi skal til sverige snart, harry handel here we come. Å jeg har såå mye å gjøre før det.
Først må jeg sparke mannen ut av senga, stakkars fridag og alt så skal denne kjerringa piske han ut av senga :p
Han må rydde bagasjerommet, for det ser virkelig ut som ett bomba bilverksted :o
Haha, vi skal og til Sverige :-D Men blir ikke før ikveld.

Er det ikkr dumt å sende i bhg når hun har febr på natta?
Jo egentlig, men følte ikke jeg hadde så mye valg. Er alene hjemme og sov så dårlig i natt. Også var allmenntilstanden veldig bra :) sånn var det i går å. Så regner med det går fint :)

Veldig fornøyd med det :D
Vil ikke over 10 kg denne gangen og ser ut som om det skal gå bra! :D
Jeg gikk opp ca. 12kg, men siste 3 dagene kom det 7 til :-O Da var det ikke gøy å gå på vekta :-P Du får ta med en pose Doritos til jordmor så kan ho lokke ut baby.

Takk, satser på at det går bra, men håper ferritinen har gått opp for tok prøve igår for det og langtidsblodsukkeret, men den får jeg svar på neste uke
Ja, det får vi håpe da. Lave jernlager? Håper det har gått seg til for deg. Og at blodsukkeret er fint selvsagt :-)

Jeg gikk opp ca. 12kg, men siste 3 dagene kom det 7 til :-O Da var det ikke gøy å gå på vekta :-P Du får ta med en pose Doritos til jordmor så kan ho lokke ut baby.
Må ha hvert bare vann det da!
Huff ikke morsomt ihvertfall!

Haha han må ihvertfall vente til onsdag :p

Haha kjenner meg igjen. Vi har J ved siden av oss i senga nå. Jeg måtte legge meg på sofaen.
Trodde aldri at det skulle bli liten plass i en 180 seng :o
Nå skal det sies at mannen også ligger på tverss sånn som dattera si :p

Haha ja her sparket han meg ut av senga her om dagen, og først når jeg satt på gulvet var han fornøyd :P

Nei det hjelper nok ikke når de begge ligger på tvers :P

Back
Topp