Jeg har vært der mange gangerJajeg har bare vært der en gang! Å jeg bor jo ikke så langt unna egentlig
toppen en time.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært der mange gangerJajeg har bare vært der en gang! Å jeg bor jo ikke så langt unna egentlig
toppen en time.
Bra hos deg?God morgen synnøve
God morgenGood morning jenter!
Hva er planene for dagen?
Her nytes roen før stormen.
Vi har 25-70% rabatt på hele butikken i dag og i morgen. Å det kommer til å bli Texas!
Åh???Knerten og Karoline
Vi har også 25% rabatt på all ull og alt vintertøy i nettbutikken.
Kommer du også vil å shoppe litt da eller?Good morning jenter!
Vi har 25-70% rabatt på hele butikken i dag og i morgen. Å det kommer til å bli Texas!
Hvor er den butikken?Good morning jenter!
Knerten og karolineHvilken butikk?![]()
Jeg må tenke litt hver gang du sier kose med shadowKommer du også vil å shoppe litt da eller?satser på at dere er mange nok ansatte idag til å håndtere mange
Her er planene å kose med shadow, stikke til jordmor, slappe av og hente snuppa i bhg ❤
Så diggRolid dag med vasking av klær
Trening
Soving
Trening med kb
God morgen
Kos deg med kaoset![]()
Hvor er den butikken?
rabattene mine er litt bedreKommer du også vil å shoppe litt da eller?satser på at dere er mange nok ansatte idag til å håndtere mange
![]()
Her er planene å kose med shadow, stikke til jordmor, slappe av og hente snuppa i bhg ❤
Det er en god ting i hvert fallBedre så langt i dag, ikke spydd ennå. Og har kommet meg oppi sofan og manner meg opp til å kjøre lillemann til barnehagen til 9.
Åh jeg er så glad jeg aldri spydd :/ jeg var heldig der. Først sv.skap var jeg ikke kvalm en gang, men den her gangen ble jeg kvalm i uke 7/8 og det varte til uke 14. Helt forjævligGravidheldigvis
Fredag er gøy ! Hva er planene?God morgenda var det endelig fredag igjen
![]()
Yes det stemmerSå digg
Hva for trening? Fotball?
Spiller du og eller ser du på?Yes det stemmer
Hehe mener selvsagt katta mi daJeg må tenke litt hver gang du sier kose med shadow
Ser påSpiller du og eller ser du på?
He he har skjønt det nåHehe mener selvsagt katta mi da![]()
Får dere ikke ekstra rabatter ved slike ting da?rabattene mine er litt bedreså for meg har det ikke mye å si
![]()
men kan vel hende det er på på 70% jeg kommer hjem med
http://www.knertenogkaroline.no/
25% rabatt på all ull og vintertøy..
hvis dere trenger noe er det lurt å benytte sjansen nå
Har som regel lagt ved bilde daHe he har skjønt det nå