Hvordan gikk det?God morgen damer, idag blir det ikke så mye avslappning pga jordmor time 11.30 idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?God morgen damer, idag blir det ikke så mye avslappning pga jordmor time 11.30 idag![]()
God ettermiddag og god helgGod morgenda var det endelig fredag igjen
![]()
God ettermiddag i vestGod morgen![]()
Hjalp fælt å gå en tur. Før det var dagen bare drittBra hos deg?
Like så!God ettermiddag og god helg![]()
Jeg er trøtt, jeg leste biller.. Hva skal de med biller tenkte jegSiden vi skal ut å se på biler imorgen må jeg få med meg snuppa å rydde ut av bilen vår
Den ser bombet ut nærmest!
Hva shopper du?Orket ikke være på jobb lenger så dro på shopping....
Noen strømpebukser til frøkna og noen bodyer og pysjer til lille UHva shopper du?
Shopping er braOrket ikke være på jobb lenger så dro på shopping....
Ok det var ikke myeNoen strømpebukser til frøkna og noen bodyer og pysjer til lille U
Hørtes ut som en bra dagHello ladiesvært i sverige, stoppa hos en venninne i Moss på veien hjem og hilste på hennes 2 uker gamle sønn.
Nå skal vi hjem, legge fra oss varer og videre i bursdag![]()
Kos dere i bursdagHello ladiesvært i sverige, stoppa hos en venninne i Moss på veien hjem og hilste på hennes 2 uker gamle sønn.
Nå skal vi hjem, legge fra oss varer og videre i bursdag![]()
Var bare på jakt etter strømpebuksene.Ok det var ikke mye
Gikk greit, hun var ikke like glad for å måtte finne frem under seteneLykke til med det
Joda, bra stakkars mannen har begynt å bli nervøs for alt som kan gå galt med oss fra nå og til etter fødselHvordan gikk det?![]()
Biller vil jeg helst ikke haJeg er trøtt, jeg leste biller.. Hva skal de med biller tenkte jegskal dere ha ny bil?
Høres fornuftig utOrket ikke være på jobb lenger så dro på shopping....
Focus er gode bilerBiller vil jeg helst ikke ha![]()
Har en Peugeot 307sw som har gått 280.000 og lager mistenkelige lyder! Så vi skal se på en nyere Skoda Octavia og en nyere ford focus![]()
Krysser det vi har for å få ny bil![]()