Skravletråd September

Huff høres ikke morsomt ut! Tok det lang tid før du ble kvitt vannet?

Haha ok, men du må passe på at fødselen starter på dagen, lenge før kl 13.00pga barnevakt :p
Det forsvant iløpet av noen dager etter fødsel tror jeg. Var rart å se beina sine igjen :-P

Haha, okay! Da skal jeg passe på det :-D

Det var vist veldig lite lurt å sovne på sofaen når småen var i seng... 2 timer søvn og 3 oppvåkninger på småen etter det, gjør jo at jeg er lys våken :P ser for meg at dette kan bli en lite festlig dag i morra Haha

Det var vist veldig lite lurt å sovne på sofaen når småen var i seng... 2 timer søvn og 3 oppvåkninger på småen etter det, gjør jo at jeg er lys våken :P ser for meg at dette kan bli en lite festlig dag i morra Haha
Er våken selv :p men det er vel mer at jeg har vært vant med denne uken at snuppa er våken noen timer

God morgen :) kom meg alt for sent i seng i går noe som resulterte i at det var veldig tungt å stå opp idag :o

Nei. Ikke annet enn at de neste 13 dagene nå regnes som kritiske. Etter det kan de kanskje få en pekepinne åssen det går
:( det må være helt fryktelig å bare "gå å vente". Hvordan går det med din søster? Har de familie og?
Jeg sender mange klemmer til dere og håper virkelig det ordner seg for han ❤️

Back
Topp