Ikke dumt nei, og hun storkoser seg. Det er andre semester hun går nå. Desverre bare ti ganger i halvåret det er da, men det er nå noe.Dans er jo helt topp å gå påfår de lære seg koreografi tidlig. Da slipper de ende opp som meg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke dumt nei, og hun storkoser seg. Det er andre semester hun går nå. Desverre bare ti ganger i halvåret det er da, men det er nå noe.Dans er jo helt topp å gå påfår de lære seg koreografi tidlig. Da slipper de ende opp som meg
![]()
Kos dere på byturNå skal vi til byen med mamma![]()
Ja, syns i grunn det.Stille det er her inne i dag
Håper du har klart detSooooooove hvertfall
Jepp, begynner på jobb kl 08. Har 30 minutter reiseveiHimmel det rr tidlig
Regner med hun innpasserer Svinesund eller ørje, så da er det nok ikke megSom da er deg da eller?![]()
Det blir stasEr det nå ja, også satser jeg på å bli bleieskifter og mat stasjon snart![]()
Bra hos degMorn morn til deg også![]()
Aiai farlig. Mine har det meste i grunnrabattene mine er litt bedreså for meg har det ikke mye å si
men kan vel hende det er på på 70% jeg kommer hjem med
http://www.knertenogkaroline.no/
25% rabatt på all ull og vintertøy..
hvis dere trenger noe er det lurt å benytte sjansen nå
Veldig stille ja, er her fra tid til annen.Stille det er her inne i dag
Kan jo hende hun vil via SandefjordRegner med hun innpasserer Svinesund eller ørje, så da er det nok ikke meg![]()
Ja, skal ikke mye til nå!Det blir stas![]()
16Åh jeg er så glad jeg aldri spydd :/ jeg var heldig der. Først sv.skap var jeg ikke kvalm en gang, men den her gangen ble jeg kvalm i uke 7/8 og det varte til uke 14. Helt forjævlig
Hvilken uke er du i?![]()
Tusen takk for detDet er en god ting i hvert fallhåper du får en fin dag.
Ja var i grunn dtStille det er her inne i dag
Lykke til med detSiden vi skal ut å se på biler imorgen må jeg få med meg snuppa å rydde ut av bilen vår
Den ser bombet ut nærmest!
Det har jeg ikkeHåper du har klart det![]()