Skravletråd September

Gode nyheter til meg! Har ikke gått opp i vekt de siste to ukene!
Så ifra 20 kg opp med snuppa er jeg på 8 kg opp og 35+6 idag :D

God morgen :) skal snart på treff med den nye termingruppa mi. Så det blir hyggelig.

Når jeg leverte i Bhg i dag så sa hu ene ansatte at på 10 år så hadde hu ikke vært borti en sykdom som smitta så mye. De hadde vært 9 barn på det meste denne uka

Får dere ikke ekstra rabatter ved slike ting da? ;)

Heldigvis har vi det vi trenger etter en tur på outlet one og barnas hus outlet :D
Vi får ikke noen ekstra rabatter på salgsvarer :P
Vi har en fast annsattrabatt så hvis vår rabatt er bedre en salgsrabatten så får vi vår egen rabatt :D

God morgen :) skal snart på treff med den nye termingruppa mi. Så det blir hyggelig.

Når jeg leverte i Bhg i dag så sa hu ene ansatte at på 10 år så hadde hu ikke vært borti en sykdom som smitta så mye. De hadde vært 9 barn på det meste denne uka
Huff, får håpe det ikke kommer tilbake da!

Kos deg idag :)

Huff, får håpe det ikke kommer tilbake da!

Kos deg idag :)
Ja det håper jeg ikke. Var selvfølgelig feber i natt å, men sendte i Bhg for det. Hadde feber natt til i går å, å da gikk det fint i Bhg. Så satser på det er det siste

Vi får ikke noen ekstra rabatter på salgsvarer :P
Vi har en fast annsattrabatt så hvis vår rabatt er bedre en salgsrabatten så får vi vår egen rabatt :D
Kjedelig da ;)
Nå får ikke vi så mye rabatt da, og de som har kjøpt opp apoteket har nå planer om at vi MÅ ha Ica banken for å få rabatt fra oktober også, men før det så fikk vi mest mulig rabatt :p

Litt søvn er veldig viktig ja:)
Seperasjonsangst?
Ja, kan virke litt slik egentlig. Er ikke så farlig for henne hvem som er tilstede, så lenge det er noen der som hun kan se. Men hun blir veldig sint, om vi forsvinner ut av syne for henne. Har sjal, så har hun ofte med meg her og der så lenge det lar seg gjøre :-)

Kjedelig da ;)
Nå får ikke vi så mye rabatt da, og de som har kjøpt opp apoteket har nå planer om at vi MÅ ha Ica banken for å få rabatt fra oktober også, men før det så fikk vi mest mulig rabatt :p
Da jeg jobbet i b.young for mange år siden hadde vi de sykeste rabattene :P

Ja det håper jeg ikke. Var selvfølgelig feber i natt å, men sendte i Bhg for det. Hadde feber natt til i går å, å da gikk det fint i Bhg. Så satser på det er det siste
Er det ikkr dumt å sende i bhg når hun har febr på natta?

Jaja godt å vite mannen også ikke stoler på naboen i det hele tatt, altså de har snart 4 jenter men vi tør ikke la snuppa gå dit alene for å leke med jentene, og mannen snakket om at hvis fødselen begynte kunne en av de passe snuppa, men han mener om hun sover for da slipper vi at hun går dit men en kommer hit og hun sover.

Føles utrolig spesielt å ikke stole mer på noen som tross alt har erfaring med barn

Back
Topp