Haha du skal se bagasjerommetKos dere![]()
Og greit å ha skikkelig plass i bagasjerommet når man skal over grensa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha du skal se bagasjerommetKos dere![]()
Og greit å ha skikkelig plass i bagasjerommet når man skal over grensa![]()
Ikke i det hele tattHåper du har sovet godt![]()
Dere drar tidligTusen takkmannen ligger fortsatt på sofaen "ja jeg skal bare"
Greit det Albert Åberg![]()
God morgenGod morgen alle sammenha en fin dag!
Det er ofte mer rot der enn andre steder hjemme hos ossHaha du skal se bagasjerommetmasse verktøy,og annen dritt
så nei det må ryddes
![]()
Ja vi skal innom outleten i Vestby førstDere drar tidlig
Ja sånn er det her ogsåDet er ofte mer rot der enn andre steder hjemme hos oss![]()
Norwegian outlet?Ja vi skal innom outleten i Vestby førstvi må ha nye sko
![]()
Dans er jo helt topp å gå påLaveste aldersparti er fra 6 år her. Får se om hun skal få prøve seg. Litt avhengig av tidskabal etc også. Ikke aktuelt før neste år alrså, siden hun er fem. Går på barnedans nå
Oh så artigJa vi skal innom outleten i Vestby førstvi må ha nye sko
![]()
Det er gøyHoly! Vi skal til sverige snart, harry handel here we come. Å jeg har såå mye å gjøre før det.
Først må jeg sparke mannen ut av senga, stakkars fridag og alt så skal denne kjerringa piske han ut av senga
Han må rydde bagasjerommet, for det ser virkelig ut som ett bomba bilverksted![]()
God morgen selv!God morgen alle sammenha en fin dag!
God morgen til deg ogsåGod morgen alle sammenha en fin dag!
Men sånt skal da ikke ligge i bagasjerommetHaha du skal se bagasjerommetmasse verktøy,og annen dritt
så nei det må ryddes
![]()
Hihi, god morgen søteste ThalizHåper jeg åvi får bare ha den framme av og til så hu blir vant til den.
God morgen forresten fineste RonjaRhappy fredag. Skal si du er tidlig oppe
![]()
Godt det er flere earlybirds![]()
Ryddig bagasjerom er viktig på harryhandelHoly! Vi skal til sverige snart, harry handel here we come. Å jeg har såå mye å gjøre før det.
Først må jeg sparke mannen ut av senga, stakkars fridag og alt så skal denne kjerringa piske han ut av senga
Han må rydde bagasjerommet, for det ser virkelig ut som ett bomba bilverksted![]()
Godt poengJa greit å ikke være utslitt til fødselen![]()
Hvorfor så tidlig hver dag?Hihi, god morgen søteste Thaliz
Her er det opp og hopp hver morgen kl0530.... Veldig glad det er fredag idag for å si det sånn![]()
God morgen KenguGod morgen