Skravletråd September

Laveste aldersparti er fra 6 år her. Får se om hun skal få prøve seg. Litt avhengig av tidskabal etc også. Ikke aktuelt før neste år alrså, siden hun er fem. Går på barnedans nå
Dans er jo helt topp å gå på :) får de lære seg koreografi tidlig. Da slipper de ende opp som meg :P

Holy! Vi skal til sverige snart, harry handel here we come. Å jeg har såå mye å gjøre før det.
Først må jeg sparke mannen ut av senga, stakkars fridag og alt så skal denne kjerringa piske han ut av senga :p
Han må rydde bagasjerommet, for det ser virkelig ut som ett bomba bilverksted :o
Det er gøy :) god tur!

Håper jeg å :) vi får bare ha den framme av og til så hu blir vant til den.

God morgen forresten fineste RonjaR :D happy fredag. Skal si du er tidlig oppe :o
Godt det er flere earlybirds ;)
Hihi, god morgen søteste Thaliz❤️
Her er det opp og hopp hver morgen kl0530.... Veldig glad det er fredag idag for å si det sånn:P

Holy! Vi skal til sverige snart, harry handel here we come. Å jeg har såå mye å gjøre før det.
Først må jeg sparke mannen ut av senga, stakkars fridag og alt så skal denne kjerringa piske han ut av senga :p
Han må rydde bagasjerommet, for det ser virkelig ut som ett bomba bilverksted :o
Ryddig bagasjerom er viktig på harryhandel:P
God tur og pass dere for grensetrollet;)

Back
Topp