Skravletråd September

Haha alltid koselig :p
Jeg får et strengt blikk etterfølgt av ikke syng mamma. Av min minste gutt. :p
Haha! Husker min mor skulle synge for meg da jeg var barn, jeg sa "Nei ikke syng mamma" :p mens mine søsken var mere "kanke du synge litt a mamma? Ta ett par strofer"

Holy! Vi skal til sverige snart, harry handel here we come. Å jeg har såå mye å gjøre før det.
Først må jeg sparke mannen ut av senga, stakkars fridag og alt så skal denne kjerringa piske han ut av senga :p
Han må rydde bagasjerommet, for det ser virkelig ut som ett bomba bilverksted :o

Neida, men det viktigste er hun får litt søvn ❤ Den lille kroppen trenger det! Lurer på om det kan handle litt om at vi "blir borte" om dagen. Hvis jeg rammer utenfor syne, så skriker hun, og smiler som en sol når jeg kommer tilbake.
Litt søvn er veldig viktig ja:)
Seperasjonsangst?

Helt utrolig å stor plass en liten unge kan klare å bruke når han sover :O er jo nesten ikke plass til meg vedsiden av han jo Haha :P
Hehe er ikke det vanlig da? ;)
Snuppa ble dømt om til propell etter en natt i senga til min pappa og stemor :p

Holy! Vi skal til sverige snart, harry handel here we come. Å jeg har såå mye å gjøre før det.
Først må jeg sparke mannen ut av senga, stakkars fridag og alt så skal denne kjerringa piske han ut av senga :p
Han må rydde bagasjerommet, for det ser virkelig ut som ett bomba bilverksted :eek:
God tur

Han må rydde bagasjerommet, for det ser virkelig ut som ett bomba bilverksted :o
Kos dere ;)
Og greit å ha skikkelig plass i bagasjerommet når man skal over grensa ;)

Back
Topp