Skravletråd September

Ja, føler det endelig begynner å nærme seg enden!
Bare å glede seg til noe annet enn maserier og nedpress :p
Herlig! ❤ Jeg skal ikke si noe, jeg rakk aldri å få maserier. Jeg gleder meg over andres fremgang og fødselsforløp :-P Ser spenningen i det.

Jeg er 36 på mandag, men jeg har jo uansett tre dager mer enn deg på meg ;) hehe :D
Hehe ja, glad svangerskapet kun er 40+0 her, og at jeg nok ikke går over pga svangerskapsdiabetes ;)

Men greit å være forberedt i tilfelle han vil komme tidlig som sin søster ;)

Herlig! ❤ Jeg skal ikke si noe, jeg rakk aldri å få maserier. Jeg gleder meg over andres fremgang og fødselsforløp :-P Ser spenningen i det.
Sist gikk vannet plutselig, skjønte ikke det var vannet heller før jordmor kommenterer at det er vannavgang litt over en time etterpå, reiste dit pga sier som plutselig kom :o
Spent på hvordan det blir nå :)

Hehe ja, glad svangerskapet kun er 40+0 her, og at jeg nok ikke går over pga svangerskapsdiabetes ;)

Men greit å være forberedt i tilfelle han vil komme tidlig som sin søster ;)
Ja hun kom veldig tidlig hun? :)
Storebror her kom 39+3, så kommer hun til samme tid har jeg nesten 4 uker igjen :P

Godt de fikk ordnet det, høres ut som om det var en del på venteliste da!

Hun er 4 og elsker alt av sang og dans ❤

Ja, er superhappy :D

Ååh, så gøy. Blir sikkert godt for henne å få være med på dans da. Har hun vært med på noe organisert aktivitet før? :)

Ja, er superhappy :D

Ååh, så gøy. Blir sikkert godt for henne å få være med på dans da. Har hun vært med på noe organisert aktivitet før? :)
Dette er første gangen med organisert aktivitet :)
Og hun har hvert der to ganger alt :)

Er det noen danse? eller gymnastikk? :)

Blir vel litt gymnastikk? Aldri gått på turn selv, så jeg vet ikke egentlig HELT hva det innebærer. Men er vel for det meste gymnastikk...? Haha.. :p

Back
Topp