Så fryktelig urettferdigJa, bare surrealistisk hele greia. Synes så synd på søsteren min som sitter der og ikke vet om samboeren kommer til å noensinne bli seg selv, eller leve.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fryktelig urettferdigJa, bare surrealistisk hele greia. Synes så synd på søsteren min som sitter der og ikke vet om samboeren kommer til å noensinne bli seg selv, eller leve.
Er det noen danse? eller gymnastikk?Fikk mail tidligere i dag om at det blir ei turngruppe til, slik at de på venteliste skulle få plass
Så da håper vi på at L får begynne på turning i neste uke eller så![]()
Jeg er 36 på mandag, men jeg har jo uansett tre dager mer enn deg på megTja føler å ha den klar før lørdag for da er jeg 36+0 men da må jeg ha den klar imorgen![]()
Herlig! ❤ Jeg skal ikke si noe, jeg rakk aldri å få maserier. Jeg gleder meg over andres fremgang og fødselsforløpJa, føler det endelig begynner å nærme seg enden!
Bare å glede seg til noe annet enn maserier og nedpress![]()
Hehe ja, glad svangerskapet kun er 40+0 her, og at jeg nok ikke går over pga svangerskapsdiabetesJeg er 36 på mandag, men jeg har jo uansett tre dager mer enn deg på meghehe
![]()
Sist gikk vannet plutselig, skjønte ikke det var vannet heller før jordmor kommenterer at det er vannavgang litt over en time etterpå, reiste dit pga sier som plutselig komHerlig! ❤ Jeg skal ikke si noe, jeg rakk aldri å få maserier. Jeg gleder meg over andres fremgang og fødselsforløpSer spenningen i det.
Ja hun kom veldig tidlig hun?Hehe ja, glad svangerskapet kun er 40+0 her, og at jeg nok ikke går over pga svangerskapsdiabetes![]()
Men greit å være forberedt i tilfelle han vil komme tidlig som sin søster![]()
37+0 og nå har jeg masse flere symptomer på modning enn daJa hun kom veldig tidlig hun?![]()
Storebror her kom 39+3, så kommer hun til samme tid har jeg nesten 4 uker igjen![]()
Godt de fikk ordnet det, høres ut som om det var en del på venteliste da!
Hun er 4 og elsker alt av sang og dans ❤
Håper du får en god natt ❤Kommet meg opp i senga
Dette er første gangen med organisert aktivitetJa, er superhappy![]()
Ååh, så gøy. Blir sikkert godt for henne å få være med på dans da. Har hun vært med på noe organisert aktivitet før?![]()
Oh så spennendes37+0 og nå har jeg masse flere symptomer på modning enn da![]()
Er det noen danse? eller gymnastikk?![]()
Da blir det natta snart?Kommet meg opp i senga
HeheBlir vel litt gymnastikk? Aldri gått på turn selv, så jeg vet ikke egentlig HELT hva det innebærer. Men er vel for det meste gymnastikk...? Haha..![]()
Dette er første gangen med organisert aktivitet![]()
Og hun har hvert der to ganger alt![]()
Det blir detDa blir det natta snart?![]()
Turn er diverse apparatBlir vel litt gymnastikk? Aldri gått på turn selv, så jeg vet ikke egentlig HELT hva det innebærer. Men er vel for det meste gymnastikk...? Haha..![]()
Takk det sammfHåper du får en god natt ❤