Vil tro det frister jaSkulle ønske jeg også kunne tatt litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil tro det frister jaSkulle ønske jeg også kunne tatt litt![]()
Da har han jo vært superflinkFor å få gull 150 km
Mem dwt du går dobler man med to
Haha! Husker min mor skulle synge for meg da jeg var barn, jeg sa "Nei ikke syng mamma"Haha alltid koselig
Jeg får et strengt blikk etterfølgt av ikke syng mamma. Av min minste gutt.![]()
Så flott daFikk mail tidligere i dag om at det blir ei turngruppe til, slik at de på venteliste skulle få plass
Så da håper vi på at L får begynne på turning i neste uke eller så![]()
Hadde jeg nok garantertÅ neida, du hadde nok smeltet om du hadde møtt shadow ❤
Hehe, du har vel ikke noe valgEr såpass stor og tung nå så kan da ikke gjøre noe annet![]()
Nettopp stått opp...prøver å våkneHva skjer a jenter ?
Litt søvn er veldig viktig jaNeida, men det viktigste er hun får litt søvn ❤ Den lille kroppen trenger det! Lurer på om det kan handle litt om at vi "blir borte" om dagen. Hvis jeg rammer utenfor syne, så skriker hun, og smiler som en sol når jeg kommer tilbake.
Håper du har sovet godtKommet meg opp i senga
Koselig med lillegutt i senga daHelt utrolig å stor plass en liten unge kan klare å bruke når han sover :O er jo nesten ikke plass til meg vedsiden av han jo Haha![]()
Hehe er ikke det vanlig da?Helt utrolig å stor plass en liten unge kan klare å bruke når han sover :O er jo nesten ikke plass til meg vedsiden av han jo Haha![]()
Ja greit å ikke være utslitt til fødselenNei det er nok dumt
Viktig med masse hvile!
Er på 230 km nåDa har han jo vært superflink![]()
God turHoly! Vi skal til sverige snart, harry handel here we come. Å jeg har såå mye å gjøre før det.
Først må jeg sparke mannen ut av senga, stakkars fridag og alt så skal denne kjerringa piske han ut av senga
Han må rydde bagasjerommet, for det ser virkelig ut som ett bomba bilverksted![]()
Har virkelig ikke det.Hehe, du har vel ikke noe valg![]()
Kos dereHoly! Vi skal til sverige snart, harry handel here we come. Å jeg har såå mye å gjøre før det.
Først må jeg sparke mannen ut av senga, stakkars fridag og alt så skal denne kjerringa piske han ut av senga
Han må rydde bagasjerommet, for det ser virkelig ut som ett bomba bilverksted![]()
Tusen takkGod tur