Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er det, men med en haug av plager kan han også godt komme snartOh så spennendes![]()
Jeg var med på noe slikt når jeg var 7-8 årTurn er vel turn ja. Apparater, matte, ring, bukk, bom og sånn?
De som viser frem der de har lært på turn i danseklubben vår har dog bare vist øvelser på matte, tror det er det de har lært
Tja hun ble sjenert første gangen sånn midtveis i timen (i begynnelsen prøvde hun å snakke hele tiden), men gikk mye bedre sist så det går fremover men hun sier hun liker seg der og gleder seg til neste gangSpennende
Og hun trives godt?
Så sitter vi å ser på løvenes konge, mor sitter å synger av full hals til sangene. Lille ser på meg og roper "HYSJ"
Mamma tar hintet å holder kjeft![]()
Laveste aldersparti er fra 6 år her. Får se om hun skal få prøve seg. Litt avhengig av tidskabal etc også. Ikke aktuelt før neste år alrså, siden hun er fem. Går på barnedans nåJeg var med på noe slikt når jeg var 7-8 årdet var jo kjempegøy
Turn er vel turn ja. Apparater, matte, ring, bukk, bom og sånn?
De som viser frem der de har lært på turn i danseklubben vår har dog bare vist øvelser på matte, tror det er det de har lært
Så spennende! Ja, de sier jo at ingen fødsler er likeSist gikk vannet plutselig, skjønte ikke det var vannet heller før jordmor kommenterer at det er vannavgang litt over en time etterpå, reiste dit pga sier som plutselig kom![]()
Spent på hvordan det blir nå![]()
Det er sant heldigvisSå spennende! Ja, de sier jo at ingen fødsler er like![]()
Er nok forskjellig hvordan det gjøresTurn er vel turn ja. Apparater, matte, ring, bukk, bom og sånn?
Tar mye plass de barnaHelt utrolig å stor plass en liten unge kan klare å bruke når han sover :O er jo nesten ikke plass til meg vedsiden av han jo Haha![]()
Her tror jeg det er fra 5 årLaveste aldersparti er fra 6 år her. Får se om hun skal få prøve seg. Litt avhengig av tidskabal etc også. Ikke aktuelt før neste år alrså, siden hun er fem. Går på barnedans nå
Haha kjenner meg igjen. Vi har J ved siden av oss i senga nå. Jeg måtte legge meg på sofaen.Helt utrolig å stor plass en liten unge kan klare å bruke når han sover :O er jo nesten ikke plass til meg vedsiden av han jo Haha![]()
Hva strikker du?Har funnet ut at strikking er gøy, OG god sovemedisin :-D
Håper hun snart godtar denJahar vart i flere mnd. Men når hun sovna så støvsugde jeg kjapt
så får heller mannen støvsuge litt i helga mens vi er ute
![]()
God bedring til lillejentaHuff. Hører jenta mi har en så voldsom stygg hostepågått i flere dager
![]()
Nei det er nok dumtKan ikke ha for mange planer framover merker jeg![]()
Håper jeg åHåper hun snart godtar den![]()