Skravletråd September

Turn er vel turn ja. Apparater, matte, ring, bukk, bom og sånn?

De som viser frem der de har lært på turn i danseklubben vår har dog bare vist øvelser på matte, tror det er det de har lært

De som viser frem der de har lært på turn i danseklubben vår har dog bare vist øvelser på matte, tror det er det de har lært
Jeg var med på noe slikt når jeg var 7-8 år :) det var jo kjempegøy

Spennende :)
Og hun trives godt?
Tja hun ble sjenert første gangen sånn midtveis i timen (i begynnelsen prøvde hun å snakke hele tiden), men gikk mye bedre sist så det går fremover men hun sier hun liker seg der og gleder seg til neste gang :)

Så sitter vi å ser på løvenes konge, mor sitter å synger av full hals til sangene. Lille ser på meg og roper "HYSJ" :p

Mamma tar hintet å holder kjeft ;)

Haha alltid koselig :p
Jeg får et strengt blikk etterfølgt av ikke syng mamma. Av min minste gutt. :p

Jeg var med på noe slikt når jeg var 7-8 år :) det var jo kjempegøy
Laveste aldersparti er fra 6 år her. Får se om hun skal få prøve seg. Litt avhengig av tidskabal etc også. Ikke aktuelt før neste år alrså, siden hun er fem. Går på barnedans nå

Ut i fra det jeg forbinder med turn så ja :D

Sist gikk vannet plutselig, skjønte ikke det var vannet heller før jordmor kommenterer at det er vannavgang litt over en time etterpå, reiste dit pga sier som plutselig kom :o
Spent på hvordan det blir nå :)
Så spennende! Ja, de sier jo at ingen fødsler er like :-)

Helt utrolig å stor plass en liten unge kan klare å bruke når han sover :O er jo nesten ikke plass til meg vedsiden av han jo Haha :P

Er nok forskjellig hvordan det gjøres

Helt utrolig å stor plass en liten unge kan klare å bruke når han sover :O er jo nesten ikke plass til meg vedsiden av han jo Haha :P
Haha kjenner meg igjen. Vi har J ved siden av oss i senga nå. Jeg måtte legge meg på sofaen.
Trodde aldri at det skulle bli liten plass i en 180 seng :o
Nå skal det sies at mannen også ligger på tverss sånn som dattera si :p

Back
Topp