Å dwr minte du meg på at jeg må si opp turningaFikk mail tidligere i dag om at det blir ei turngruppe til, slik at de på venteliste skulle få plass
Så da håper vi på at L får begynne på turning i neste uke eller så![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å dwr minte du meg på at jeg må si opp turningaFikk mail tidligere i dag om at det blir ei turngruppe til, slik at de på venteliste skulle få plass
Å dwr minte du meg på at jeg må si opp turninga
Takk !Godt å kunne være av nytte![]()
Ja det er noe med detsynes det jeg også
Når vi har besøk av broren til G og samboeren f.eks så kan de overnatte der. Så kan de selv bestemme når de vil komme inn til oss. Eller de kan sette seg utenfor "annekset" å slappe av uten å føle at de MÅ komme bort til oss hvis vi sitter på balkongen f.eks.
I dag gikk jeg bare fort.Hvor mye løper du?
Ok flink er du uansettI dag gikk jeg bare fort.
Er ganske ulendt så vanskelig å løpe, og dessuten så er jeg ikke noe flink til det.
På lørdag derimot skal jeg være et annet sted enn jeg pleier og der er det kun grusvei så da her jeg tenkt å prøve å løpe mest mulig.
Vet de noe om når de kan forvente å vite noe mer?Ja, bare surrealistisk hele greia. Synes så synd på søsteren min som sitter der og ikke vet om samboeren kommer til å noensinne bli seg selv, eller leve.
Så morsomt!Fikk mail tidligere i dag om at det blir ei turngruppe til, slik at de på venteliste skulle få plass
Ikke mye, sitter og slapper av i sofaen.Hva skjer a jenter ?
Åja, er det såpass at det er tid for det ?Ikke mye, sitter og slapper av i sofaen.
Skulle pakket ferdig fødebagen men kommer aldri så langt![]()
Har det viktigste pakket ned da
Hva skjer a jenter ?
Ja litt av det samme. Vurderer å gå å legge megHer går det i serier
Er så sliten om dagen at jeg knapt klarer gjøre noen ting..
Enn der?
Hva skjer a jenter ?
Hva lager du ?ikke mye, lager kvelds til gubben, trykke litt her mens vi venter på at den skal bli ferdig..![]()
Så morsomt!![]()
Jeg meldte snuppa på dans tidlig i sommer for så hvor fort plassene ble fylt!
Ja litt av det samme. Vurderer å gå å legge meg![]()
Skal legge meg på senga og lese litt før jeg sovnerHva skjer a jenter ?
Har på følelsen av jeg får sove en hel nattSikkert lurt. Godt å få sovet ut.![]()
Skal legge meg selvSkal legge meg på senga og lese litt før jeg sovnerhos deg da?