Vi har sola fra den står opp til den går ned sent på kvelden. Vi ligger ganske så midt utpå ei slette uten mye rundt oss annet enn jorder. Så stua vår er badstue hele sommeren!Ja kan skjønne det. Her forsvinner sola tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har sola fra den står opp til den går ned sent på kvelden. Vi ligger ganske så midt utpå ei slette uten mye rundt oss annet enn jorder. Så stua vår er badstue hele sommeren!Ja kan skjønne det. Her forsvinner sola tidlig
Krysser fingrene for det♡Takk. Neste 14 dagene er kritiske. Så får se om han overlever disse
Ja. Det er grusomt. De tar time for time. Og ser hvordan det går.Håper alt kommer til å gå bra med han, har forståelse for at du er her minimalt.
Må være utrolig forferdelig for dere alle og ikke vite noe om hva som skjer
Oi så grusomtFår virkelig kjenne på hvor usikkert og plutselig livet kan endre seg.
Mannen til min søster ligger på intensivavdelingen på sykehuset. Svever mellom liv og død og er i respirator på 4 dagen. Akutt sykdom. Akutt sjelden sykdom.
Derfor har jeg vært endel fraværende i de siste dagene. Ting har bare gått i ett. Jeg må jobbe, mens alt jeg vil er å dra til min søster og holde rundt henne. Vi vet ingenting. Om han kommer til å overleve engang. Kjenner jeg måtte bare få det ut et sted. Jeg er så enormt trist for tiden.
Nei. De forsøker å få. Men har ikke klart det enda.Huff da så fælthar de barn ? Masse klemmer
Uff slitsomtØkedøgn med lillebror og en urolig storebror som er forkjølt og våkner hvert 15. til 30 min og sutrer og gråter og som roer seg best i armkroken min. Alt kommer på en gang her
LekmerPakke fra?
Tusen takk♡huff... masse klemmer herfra
Helt greit jaGodt det da![]()
Jeg Fikk så lyst på smashOg en sjokolade hihi
Den car kul![]()
Denne![]()
Ha ha lur ide detVondt i hodet.
Frøkna snakker konstant og høyt i bilen.
Rush og det tar laaaang tid.
Er jeg veldig slem om jeg foreslår en konkurranse hvor den som vinner får en nonstop når vi kommer hjem.
Om å gjøre å ikke si noe lengst mulig![]()
God kveldIkke dårlig å ta nattasangen på balkongen i dette været. Vis vedlegget 197116
Ja. Ting skulle bli bedre nå. De skulle igang med nytt ivf forsøk. Sunnere livstil, de hadde det bra.Krysser fingrene for det♡
Å ja det dr detKoselig det da![]()
JaOi så grusomtsender deg masse klemmer og håper de finner ut av det
![]()
Masse klemmer sendes din vei ❤❤Får virkelig kjenne på hvor usikkert og plutselig livet kan endre seg.
Mannen til min søster ligger på intensivavdelingen på sykehuset. Svever mellom liv og død og er i respirator på 4 dagen. Akutt sykdom. Akutt sjelden sykdom.
Derfor har jeg vært endel fraværende i de siste dagene. Ting har bare gått i ett. Jeg må jobbe, mens alt jeg vil er å dra til min søster og holde rundt henne. Vi vet ingenting. Om han kommer til å overleve engang. Kjenner jeg måtte bare få det ut et sted. Jeg er så enormt trist for tiden.
Ja har hatt detGod kveld damer
Alle hatt en fin dag?![]()
De vet ikke hva som har skjedd ?Jaer ufattelig trist.
Så nydeligIkke dårlig å ta nattasangen på balkongen i dette været. Vis vedlegget 197116