Skravletråd September

Får virkelig kjenne på hvor usikkert og plutselig livet kan endre seg.

Mannen til min søster ligger på intensivavdelingen på sykehuset. Svever mellom liv og død og er i respirator på 4 dagen. Akutt sykdom. Akutt sjelden sykdom.

Derfor har jeg vært endel fraværende i de siste dagene. Ting har bare gått i ett. Jeg må jobbe, mens alt jeg vil er å dra til min søster og holde rundt henne. Vi vet ingenting. Om han kommer til å overleve engang. Kjenner jeg måtte bare få det ut et sted. Jeg er så enormt trist for tiden.
Huff da så fælt:( har de barn ? Masse klemmer

Da er jeg hjemme fra svømming :) helt alene. ❤️ M sovna med en gang så nå nyter jeg livet ! Mannen kommer ikke hjem før på søndag :)

Hva gjør dere i kveld ?
Her også alltid så trøtte etter svømming. Snart ferdig rydde og da blir det kvelds og serie

Ikke dårlig å ta nattasangen på balkongen i dette været. ImageUploadedByBV Forum1473961320.234714.jpg

Skulle støvsuge men lille blir jo helt panisk bare hun ser støvsugere stå på stuegulvet. Stakkars brukte evigheter på å roe henne ned :( så blir hun musestille kjempe lenge etter at jeg har roet henne ned :(

Heldigvis sover hun nå. Så nå kan jeg støvsuge og pynte kake :)

Å kjære! Sender mange styrkeklemmer<3
Tusen takk ❤ han har fått en så sjelden akutt sykdom at ingen vet mulig utfall. Er liksom bare rapportert mindre enn 100 tilfeller i hele den moderne historie av dette han har :(

Får virkelig kjenne på hvor usikkert og plutselig livet kan endre seg.

Mannen til min søster ligger på intensivavdelingen på sykehuset. Svever mellom liv og død og er i respirator på 4 dagen. Akutt sykdom. Akutt sjelden sykdom.

Derfor har jeg vært endel fraværende i de siste dagene. Ting har bare gått i ett. Jeg må jobbe, mens alt jeg vil er å dra til min søster og holde rundt henne. Vi vet ingenting. Om han kommer til å overleve engang. Kjenner jeg måtte bare få det ut et sted. Jeg er så enormt trist for tiden.
huff... masse klemmer herfra

Da er jeg hjemme fra svømming :) helt alene. ❤️ M sovna med en gang så nå nyter jeg livet ! Mannen kommer ikke hjem før på søndag :)

Hva gjør dere i kveld ?
Økedøgn med lillebror og en urolig storebror som er forkjølt og våkner hvert 15. til 30 min og sutrer og gråter og som roer seg best i armkroken min. Alt kommer på en gang her

Skulle støvsuge men lille blir jo helt panisk bare hun ser støvsugere stå på stuegulvet. Stakkars brukte evigheter på å roe henne ned :( så blir hun musestille kjempe lenge etter at jeg har roet henne ned :(

Heldigvis sover hun nå. Så nå kan jeg støvsuge og pynte kake :)
Hvordan kake har du laget ?

Back
Topp