Skravletråd September

Ja kan skjønne det. Her forsvinner sola tidlig
Vi har sola fra den står opp til den går ned sent på kvelden. Vi ligger ganske så midt utpå ei slette uten mye rundt oss annet enn jorder. Så stua vår er badstue hele sommeren!

Håper alt kommer til å gå bra med han, har forståelse for at du er her minimalt.
Må være utrolig forferdelig for dere alle og ikke vite noe om hva som skjer
Ja. Det er grusomt. De tar time for time. Og ser hvordan det går.

Fikk beskjed om at sykehuset oppretter sak. De har innrømt at de har tabba seg ut. Han skulle vært førsteprioritet fra innleggelse. Da hadde han ikke vært lam for øyeblikket

Får virkelig kjenne på hvor usikkert og plutselig livet kan endre seg.

Mannen til min søster ligger på intensivavdelingen på sykehuset. Svever mellom liv og død og er i respirator på 4 dagen. Akutt sykdom. Akutt sjelden sykdom.

Derfor har jeg vært endel fraværende i de siste dagene. Ting har bare gått i ett. Jeg må jobbe, mens alt jeg vil er å dra til min søster og holde rundt henne. Vi vet ingenting. Om han kommer til å overleve engang. Kjenner jeg måtte bare få det ut et sted. Jeg er så enormt trist for tiden.
Oi så grusomt :o sender deg masse klemmer og håper de finner ut av det ❤️❤️❤️❤️

Huff da så fælt:( har de barn ? Masse klemmer
Nei. De forsøker å få. Men har ikke klart det enda. :( sykt at de har vært sammen 13 år allerede.. tusen takk. Håper bare han overlever

Får virkelig kjenne på hvor usikkert og plutselig livet kan endre seg.

Mannen til min søster ligger på intensivavdelingen på sykehuset. Svever mellom liv og død og er i respirator på 4 dagen. Akutt sykdom. Akutt sjelden sykdom.

Derfor har jeg vært endel fraværende i de siste dagene. Ting har bare gått i ett. Jeg må jobbe, mens alt jeg vil er å dra til min søster og holde rundt henne. Vi vet ingenting. Om han kommer til å overleve engang. Kjenner jeg måtte bare få det ut et sted. Jeg er så enormt trist for tiden.
Masse klemmer sendes din vei ❤❤

Back
Topp