De er jo så søte de firbente når de gjør sånne ting ❤Sånn nå pus på meg også da jeg gikk gravid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er jo så søte de firbente når de gjør sånne ting ❤Sånn nå pus på meg også da jeg gikk gravid![]()
Typisk at det blir problemer på din siste lønning derifra!Æsj fått full lønn så da må jeg vel kontqkte kommunen da
Gikk greit detIkke så halvgale det da![]()
Du får gjøre som meg. Jeg vet alltid hvor mange smokker som mangler og teller over hver kveld. Gir meg ikke før jeg finner de. full kontrollSååå lei av å miste smokker. Knøt fast en på hver vogn, tok av en dag tidlig siden jeg ikke fant noen. Nå er den borte.
Hvilken coop obs er det?Ryddesalg på coopobsen her. Så var happy med fangsten. Ble en del ullsokker til begge så nå skal de ikke fryse!![]()
Skal du ikke ha det ?Æsj fått full lønn så da må jeg vel kontqkte kommunen da
God morgenGod morgen![]()
Nei jeg tror ikke detdet virker helt sikkert nå siden jeg ikke kunne bli med likevel!
Så kjedelig daSååå lei av å miste smokker. Knøt fast en på hver vogn, tok av en dag tidlig siden jeg ikke fant noen. Nå er den borte.
Ååå du altsåSkillingsboller og sjokoladeboller![]()
Prøvde men ikke søren om jeg fikk sove noe merGod morgenså bra at storebror sover. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en powernap
![]()
Her våkna vi 6:30![]()
ja de er det!De er jo så søte de firbente når de gjør sånne ting ❤
Ja ikke sant velTypisk at det blir problemer på din siste lønning derifra!
Nei skal ikke detSkal du ikke ha det ?
håper da! jeg vil viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite!Nei jeg tror ikke det
God morgenGod morgen alle sammen.
Hva er planen i dag?
Ja ikke sant, bare å kommeÅåå du altså
Kommer om ett par ukerJa ikke sant, bare å komme![]()