Jeg ååååå, ellers er det 23 dager til OULhåper da! jeg vil viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ååååå, ellers er det 23 dager til OULhåper da! jeg vil viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite!
alt for lenge!Jeg ååååå, ellers er det 23 dager til OUL
Haha ja jeg måtte gå tilbake til butikken å kjøpe flereBare å kjøpe inn flere.
Smokker går som regel fort![]()
Jeg har kontroll på 3 stk. Men hun går med de, spytter de ut gudene veit hvorDu får gjøre som meg. Jeg vet alltid hvor mange smokker som mangler og teller over hver kveld. Gir meg ikke før jeg finner de. full kontroll![]()
Tror jeg må hanstre flere, får gjøre det i morgen når vi skal til sverigeVi har ett "lager" med smokker.. er bare å hamstre..![]()
VeldigSå kjedelig da
Håper lillebror er samarbeidsvilligPrøvde men ikke søren om jeg fikk sove noe mer. Men får se hva jeg får til mens storebror er i bhg. Hvis lillebror er samarbeidsvillig får jeg kanskje til en powernap i formiddag. Men er jo så fint vær
![]()
Det går fortalt for lenge!
Ah, da er det ikke så lett neiJeg har kontroll på 3 stk. Men hun går med de, spytter de ut gudene veit hvorhar raida hele leiligheten nå
![]()
hehe.. vi har sikkert 15-20 slengene rundt på forskjellige plasser i husetTror jeg må hanstre flere, får gjøre det i morgen når vi skal til sverigeselv om jeg kjøpte 2 stk nå.
Tenk hvor mange smokker jeg må ha kontroll på neste århehe.. vi har sikkert 15-20 slengene rundt på forskjellige plasser i huset![]()
jeg synes ikke detDet går fort![]()
så søtt! ikke lenge igjen nåShadow koste magen igår ❤
Vis vedlegget 197035
jo det var det vi snakket om nettopp. Om det var anntall bokstaver eller ordlyder..
Derfor Vesla bare har "farget" over ett par av dem.. hun har fått "hjelp" av bestemor![]()
du er syk med de smokkene da!Tenk hvor mange smokker jeg må ha kontroll på neste år![]()
nei tydeligvis ikkeAh.
Ja det skal ikke alltid vær enkelt
Hehe får se dajeg synes ikke det![]()
Ja jeg vet !!du er syk med de smokkene da!
Om et par uker satser jeg på å ha baby ❤Kommer om ett par uker![]()
Jeg hadde stålkontroll over smokker osv, ellers hadde jeg nok hatt et kjempe lagerHaha ja jeg måtte gå tilbake til butikken å kjøpe flerehahaha.